Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot het zelf samenstellen voeding.

Moderator: Lizzy

Door tiny
#707360
:D ik zag gisteren een konijn bij de islamwinkel liggen. Dus die is voor mij. voor 1700 gram konijn betaalde ik 11 euro. Daar haal ik dus11 maaltijden voor de hondjes uit. Orgaantjes zaten er ooknog in. Dat is toch niet overbetaald? ::)
Door roefus
#707377
[quote="tiny"]
:D ik zag gisteren een konijn bij de islamwinkel liggen. Dus die is voor mij. voor 1700 gram konijn betaalde ik 11 euro. Daar haal ik dus11 maaltijden voor de hondjes uit. Orgaantjes zaten er ooknog in. Dat is toch niet overbetaald? ::)
[/quote]

Dat is zo'n 6,50 per kilo (snel gerekend), dat is niet duur.
Kan altijd goedkoper, maar op de markt betaal ik er niet minder voor.
En ja, als jij daar 11 maaltijden uithaalt, waar praten we dan over ?  ;)
Hoop dat ze het lekker vinden  :D
Door tieneke
#707557
Hier betaal ik bij de poelier voor konijnenbouten ruim 3 euro per kg.
Is wel Cz natuurlijk maar 11 euro voor 1700 gram vind ik dus niet echt goedkoop.
Gebruikersavatar
Door pike
#707562
Echt goedkoop is het niet nee, maar als je er 11 maaltijden uit haalt tja dan valt het per maaltijd wel weer mee. Hier is konijn 4,75 de kilo inclusief organen en kop. 
Door Tanna
#707639
Ik hoop dat ze het lusten. Hier krijg ik het er met geen mogelijkheid in, jammer genoeg.
Door tt-tjes
#707708
Ik koop op de markt konijn, de man zegt dat het afval is, maar het zijn gewoon rugdelen, poten, koppen, af en toe zelfs een heel konijn.
Ik betaal voor 10 kg ongeveer 4 euro. :)
Door tieneke
#707709
[quote="tt-tjes"]
Ik koop op de markt konijn, de man zegt dat het afval is, maar het zijn gewoon rugdelen, poten, koppen, af en toe zelfs een heel konijn.
Ik betaal voor 10 kg ongeveer 4 euro. :)
[/quote]
Dat zijn nog eens adressen  :o
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie BARF”

Barfplaats wordt gesponsord door