Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot het zelf samenstellen voeding.

Moderator: Lizzy

Gebruikersavatar
Door Angelique
#704891
trimsalon schreef: deze lijkt me zeer geschikt, maar heb je de prijs gezien :o :o :o? €339,= ???
Oh nee, dat is dan niet de mijne, want die was iets goedkoper. (maar ook iets met 450 :-[)
Door kaszi
#706656
veronderstel wel zachte botten. Zoals kippennekken. Eens ik de Kenwood heb, zal ik het je laten weten, ga ook proberen om zalmkoppen in stukken te malen en ook haasbouten ik kleine stukjes geknipt en dan vermalen. Onze reu eet alles, maar als er echt te veel gepeuzel is dan laat ons teefje het liggen....  Ze probeert wel, maar dan geeft ze het versnipperd stukje bot weer over en laat de rest liggen.  Ze raakt ook haar overgeefsel niet meer aan.  En enkel kippenbotten als botvlees is volgens mij niet genoeg.
Gebruikersavatar
Door Angelique
#706954
kaszi schreef: veronderstel wel zachte botten. Zoals kippennekken. Eens ik de Kenwood heb, zal ik het je laten weten, ga ook proberen om zalmkoppen in stukken te malen en ook haasbouten ik kleine stukjes geknipt en dan vermalen. Onze reu eet alles, maar als er echt te veel gepeuzel is dan laat ons teefje het liggen....  Ze probeert wel, maar dan geeft ze het versnipperd stukje bot weer over en laat de rest liggen.  Ze raakt ook haar overgeefsel niet meer aan.   En enkel kippenbotten als botvlees is volgens mij niet genoeg.
Hier sneuvelde die op het malen van zalmgraat, ik zou 'm dus niet al te zwaar op de proef stellen.
Door Ponneke
#706969
amiwoods schreef: http://www.factoryprices.nl/product_inf ... vleesmolen

hummmm deze is ook interessant, en heeft meer vermogen. nog goedkoper ook rond de 65,- euro  of ie goed is weet ik niet, zou die eerst wel eens willen testen ;)



ook erg interessant.......het wordt steeds moeilijker om een keuze te maken.
Ik wil er niet zo heel veel geld aan besteden......t is maar voor een week of 2 als we een nestje hebben.
met 6 weken kunnen de pups al platgemepte kippennekken eten en klein gesneden vlees en orgaan.
Een investering van ruim 300 euro is mij te gek.....blijf ik wel CB voeren.....is ook gemakkelijker. ;D

Afbeelding
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie BARF”

Barfplaats wordt gesponsord door