Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot het zelf samenstellen voeding.

Moderator: Lizzy

Gebruikersavatar
Door **Marjolijn**
#705904
ik heb van Ellen, een medebarfer heel wat barfproducten over mogen nemen.
Nu zaten hier ook 2 runderstaarten bij. Waar vallen die onder? Vleesbot???
Door Mevroi Kruim
#705907
Ja, da's vleesbot. En behoorlijk hard bot ook.
Je kunt het, afhankelijk van de grootte van je hond(en), als recreatiebot geven (wel uitkijken en niet te lang laten kluiven). Of je kunt er soep van trekken  ;)
Gebruikersavatar
Door **Marjolijn**
#705996
ze had hem zo op. Alleen het laatste stuk was vrij groot en ineens weg....maar goed ze vond het wel  heerlijk
Door tieneke
#706136
Fayah schreef: ze had hem zo op. Alleen het laatste stuk was vrij groot en ineens weg....maar goed ze vond het wel  heerlijk
Lees dat de hond net over is vanaf de brokken op barf.
Ik weet niet of je hond al grote botten gewend is?
Maar runderstaart vind ik dus NIET geschikt om op te laten eten,het is veel te hard.
Zelfs hier krijgen ze het niet  ;)
Hoop dat hij er geen last van krijgt  :-\
Laatst gewijzigd door tieneke op do 08 feb 2007, 15:01, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
Door me and my boys
#706165
hoi marjolijn het zijn geen runderstaarten maar kalfstaarten, dus die zijn een stuk zachter.
groetjes ellen
Door tieneke
#706167
vanaalst schreef: hoi marjolijn het zijn geen runderstaarten maar kalfstaarten, dus die zijn een stuk zachter.
groetjes ellen
O gelukkig!!!
Maar toch mee oppassen bij een nog onervaren hond  ;)
Gebruikersavatar
Door -Saskia-
#706168
Kalfsstaarten zijn hier één van de favorieten. Gelukkig wordt er wel goed op geknaagd.
Gebruikersavatar
Door **Marjolijn**
#706418
tot nu toe heeft ze er geen last van gehad hoor. Ze heeft gewoon kunnen poepen. Het was wel flink harder maar ik had niet het idee dat ze er moeite mee had. Gelukkig
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie BARF”

Barfplaats wordt gesponsord door