Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot het zelf samenstellen voeding.

Moderator: Lizzy

Door tiny
#703398
;D Ja, hij zag van de week een commercial op tv op het reinigen van gebitten van honden bij de da. Daarin werden mensen geintervieuwd en een daarvan zei zoiets als: geef je hond maar vers voer dan hoeft hij niet meer naar de da voor het reinigen van zijn tanden. Die meneer werd niet verder ondervraagd. :P Daarna begon manlief over de kosten. Ja, je bent duurder uit maar als je dat op de lange termijn verrekend met de kosten van de da ben je juist goedkoper uit bla, bla ,bla. Over het volzitten van de vriezer met voer had hij het ook niet meer. Langzamerhand begin ik te geloven dat ook hij staat te genieten als de hondjes eten. Er komen zelfs al vragen van hoeveel, wanneer, opschrijven. En dat het toch zo natuurlijk is... :gathering:
Door kaszi
#703435
Hier ook hoor, hij noemt onze hondjes 'barfmonsters'. Hij gaat ook ongevraagd vlees uit de vriezer halen (was een ongelukje,... had een smsje gestuurd om het vlees op het aanrecht in de ijskast te zetten aangezien ik dat vergeten was, had hij toch extra vlees uit de vriezer gehaald... maar nu ja daar kunnen we om lachen) Vond het trouwens wel lief dat hij dat deed... Hij had evengoed neen kunnen zeggen en verklaren dat ik me daar maar mee moet bezig houden.  Binnenkort zal hij de hondjes een 7tal dagen helemaal alleen moeten voeren zonder mij in de buurt.  Zal hem tegen dan goed moeten uitleggen hoeveel en wat...
Maar leuk hoor dat de mannen volgen... . Je bent niet alleen.
Door Chaos
#703446
Ja ja, ook hier één die om is. Heeft eerst een tijd de kat uit de boom gekeken toen KVV Barf werd. Nu staat hij vol trots te vertellen aan anderen dan onze honden toch zo gezond eten, en het zo lekker vinden. ;D
Koopt tegenwoordig vlees als ik het vraag, en heeft het kleurensysteem bedacht dat we hanteren om te kijken wat er gevoerd dient te worden.
Hij was bovendien degene die voorstelde om een tweede vriezer aan te schaffen :thumbup: Ik heb geen nee gezegd...

Marlies
Door jantjehermien
#703494
Hier stond ineens een diepvries van 400 liter in de schuur.Het was een kado voor de honden zei hij.Kon geen nee zeggen want hij stond er al.Op een verjaardag waar ook een brokkenverkoper was heeft die alles een beetje vertelt hoe wij nu voeren enz.Hij wilde zowaar toch eens op barfplaats kijken. ;D
Door tt-tjes
#703508
Hier ook 1 hoor, hij roept tegen mij wel heel hard hoe gek ik ben om dit allemaal op mijn hals te halen, maar ondertussen vertelt hij wel aan andere mensen wat ze allemaal wel niet te eten krijgen.
Door tieneke
#704073
Jaco is echt anti/brok en haalt wel het vlees bij de slachter of elders maar de rest....
De laatste dagen haalt Jaco (volgens het menu boven de vriezers) alle vlees/bot uit de vriezer,ontdooit het,hakt de lamsribben in stukken,snijdt runderhart en zelfs de runderpens vandaag prikte hij met een vork omhoog zo in de bekkies van de Nollebakmonsters  :P,zelfs de katten geeft ie eten....haha!!! hij was al om maar volgens mij krijgt ie na deze barfdagen helemaal de smaak te pakken...ohwww!!! echt errug!!! normaal stak hij geen vinger naar het vlees uit!  :2funny: :2funny:


Hoop niet dat ie dit leest... :-[ :-X
Door Mevroi Kruim
#705177
Heer Kruimel moet momenteel ook aan de bak omdat ik een week moest liggen ..... drama natuurlijk  8) kon niks vinden, wist niet hoe het werkte, het stinkt, gaat het wel goed (ze eten al 5 jaar barf ...) pakt de boel alleen gewapend met handschoenen aan  ;D ;D ;D ;D

Maar....... hij krijgt er lol in! Hij ziet nu eens echt wat een plezier de beestjes ermee hebben en hoe goed eht voor ze is.
Door tieneke
#705384
Kruimel schreef: pakt de boel alleen gewapend met handschoenen aan  ;D ;D ;D ;D
Haha!!!! hier doet ie het zelfs zonder handschoenen  :P ;D ;D
Door Mevroi Kruim
#705466
tieneke schreef: Haha!!!! hier doet ie het zelfs zonder handschoenen  :P ;D ;D
WOW! Een held!
Nee, heer Kruimel gaat omzichtig te werk, pens stinkt tenslotte echt smerig en gaat slecht van je handen af, en ook ribben die een dag of wat buiten de koelkast bewaard zijn (buiten in een ton) ruiken bepaald alternatief  :-X
Door tieneke
#705469
Kruimel schreef: WOW! Een held!
Nee, heer Kruimel gaat omzichtig te werk, pens stinkt tenslotte echt smerig en gaat slecht van je handen af, en ook ribben die een dag of wat buiten de koelkast bewaard zijn (buiten in een ton) ruiken bepaald alternatief  :-X
Het stinkt inderdaad behoorlijk...brrrr ben ik mooi vanaf  ;D ;D
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie BARF”

Barfplaats wordt gesponsord door