Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

Door Erna
#704843
Morgen toch maar even met het halve Huize Avondrood naar de dierenarts denk ik. Rapsody en Luigi hebben beide een akelig kuchje.

Nu kuchen deze twee honden al langer, het is de leeftijd zullen we maar zeggen maar ze hebben nu allebei een wat natter kuchje. Rapsody al wat langer dan Luigi. Ze slapen ook meer dan anders.

Omdat ze allebei de 13 al ruim gepasseerd zijn denk ik toch aan een verminderde werking van de hartjes en laat ik die morgen maar even luisteren.
Door margreet
#704919
Ach wat worden het oudjes dan hè,hopenlijk is het niet al te ernstig meid,knuffel ze maar extra van mij hoor.
Door Lizzy
#705120
He gatver Erna. Als het hartje goed is, dan werken Tussistin pilletjes goed tegen de hoest.. Sterkte met je twee oudjes :-*
Door Erna
#705431
Ik ben weer terug met hem......Raps kon niet mee omdat we een ruilauto hadden en die was iets te netjes voor 2 honden....hihihi

Luigi heeft chronische bronchitus. Het geluid aan de onderste kant van zijn longen was iets gedempt. Zijn hart is nog in orde. Hij moet dus aan de hoestdrank .....
Gebruikersavatar
Door Pauline
#705438
Fijn dat zijn hart in ieder geval goed is! :) Enne... nou maar hopen dat die dat drankje lekker vindt. ;D
Door Erna
#705800
Anita* schreef: Hoelang duurt het ongeveer de bronchitus? Lekker dat er niets met zijn hartje is.
Als ie zo blijft tegenstribbelen als ik hem hoestdrank geef kan het nog weleens een langdurige kwestie gaan worden.  Met geen mogelijkheid krijg ik zijn bek open zodat de hoestdrank overal zat behalve in zijn bek.
Door fokje
#705919
hoi hoi

kun je niet met een spuitje (zonder naald ) daar wat in doen en dan via de zijkant van de bek het erin spuiten ???

vrgr Fokje
Door Erna
#706151
fokje schreef: hoi hoi

kun je niet met een spuitje (zonder naald ) daar wat in doen en dan via de zijkant van de bek het erin spuiten ???

vrgr Fokje
Die truuk kent ie al een tijdje  ;D

Maar het ging zonet al een stuk beter.
Door Anita*
#708950
Erna schreef: Die truuk kent ie al een tijdje  ;D

Maar het ging zonet al een stuk beter.
Slim he ;D
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door