Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot kant en klaar versvlees

Moderator: eelke

Door simplythedogs
#704000
Hallo iedereen,
nu heb ik net op een website een uitleg over Fyto-Mix gelezen en mij lijkt dat mijn Sheltie daar eventueel ook wel zou kunnen bij varen. Weet iemand toevallig wat precies die Fyto-Mix is en waar je die kan verkrijgen ? Ook eventuele andere ervaringen zijn altijd welkom.

Groetjes
Marion

P.S. Mijn Sheltie is een 'nerveuze pootjesbijter' en daarover wordt dus in die uitleg ook gesproken.
Gebruikersavatar
Door Angelique
#704024
Alleen diegene die het in het zakje propt weet wat fytomix is. Wat mij betreft heeft het nog het meeste weg van stront (van rund of schaap) en zie ik niet zo snel de connectie met nerveuze pootjesbijters.
Door hellenbanjerbo
#705006
volgens mij is het gemalen boekmaag inclusief de inhoud. en ja als het dier  nog even was blijven leven dan zou dat poep geweest zijn. de lucht heeft het al.
Door Lizzy
#705525
[quote="simplythedogs"]
Hallo iedereen,
nu heb ik net op een website een uitleg over Fyto-Mix gelezen en mij lijkt dat mijn Sheltie daar eventueel ook wel zou kunnen bij varen. Weet iemand toevallig wat precies die Fyto-Mix is en waar je die kan verkrijgen ? Ook eventuele andere ervaringen zijn altijd welkom.

Groetjes
Marion

P.S. Mijn Sheltie is een 'nerveuze pootjesbijter' en daarover wordt dus in die uitleg ook gesproken.
[/quote]

Inhoud van schapenmaag.

Maar waarom zou dit zinvol zijn bij nerveuze pootjesbijters? Ik zie het verband eerlijk gezegd ook niet... Pootjes bijten kan heel veel oorzaken hebben en ik zie er geeneen verholpen worden met fytomix, eerlijk gezegd?
Door mutsie
#705601
Kan allemaal wel zijn ;), maar mijn honden zijn er verzot op.

(nu zijn ze ook verzot op rotte vis....dus ik weet niet of dit een leidraad is ;D ....)

En af en toe krijgen ze  dan ook fytomix

karin
Door zurca
#705616
Fyto-mix is een legale manier om poep te eten zeg ik altijd ;D

Mijn honden smullen er ook van, ik vind de lucht alles behalve smakkelijk maar....alles voor de hondjes he?! ::) ;)
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie Kant en Klaar Versvlees”

Barfplaats wordt gesponsord door