Hier kun je al je vragen en problemen kwijt over het zelf samenstellen voeding voor katten.

Moderators: koekje, pearlsofpassion

Door Sheltiefun
#703791
Ik ben zaterdag eindelijk om Carnibest geraakt... Ik heb dan zaterdagavond al eens 250 gram in stukskes gedaan ( moeilijk zeg om het juiste gewicht te snijden )... en zondagmorgend heb ik het hen eens voorgeschoteld. Foust spurt er naar toe, dat is toch een veelvraat, maar Sarah is nog twijfelachtig, ze eet er wel van, wat toch al iets is... Voorlopig geef ik nog één glas brokken per dag en s'morgens een stukje Carnibest. Ik heb pas een zak van 7,5 kg gekocht met brokken en vind het zonde om dat zomaar te laten staan... Als de brok op is, gaan we helemaal over. Enkel moet ik nog proberen om ze te scheiden voor te eten, Foust zou gewoon alles opeten...

Maar ben toch al blij dat ze het eten! pfff...  :o
Door Sorcha
#703807
Gefeliciteerd zeg!!
Fijn hoor, dat ze nu CB eten.
Ik had ook nog veel brokken over, maar die heb ik aan de buuf gegeven vorige week.
Door Suzan54
#704211
Goed hoor dat Foust zo enthousiast is. Dat gaat helemaal lukken.
Mijn katten krijgen nooit droogvoer als maaltijd. Wel krijgen ze af en toe een paar brokjes als traktatie. Voor mijn honden heb ik altijd wel een klein voorraadje droovoer voor het geval dat ik niets voor ze ontdooid heb. Hun porties zijn zoveel groter en eer dat ontdooid is.
 Terug naar “Vragen, problemen en discussie BARF en KVV”

Barfplaats wordt gesponsord door