Hier kun je al je vragen en problemen kwijt over het zelf samenstellen voeding voor katten.

Moderators: koekje, pearlsofpassion

Door Loeka
#703263
Als jullie Chlorella bestellen, waar doen jullie dat dan. Ik heb besteld via internet, maar nu moet ik vooruit betalen. Dit doe ik dus NOOIT. Als iemand er wel goede ervaring met dit bedrijf heeft dan maak ik heel misschien een uitzondering....  ;) Het gaat om UGAMedia.
Door Annicha
#703308
Ik ken het bedrijf niet. maar ze staan niet vermeld op oplichtingssite's.

De verzendkosten zitten bij de prijs in vraag even of het ook verzekerd word verzonden als je twijfels hebt.

ik kwam uit op deze site klopt dat?
http://www.chlorella-alg.com/
Laatst gewijzigd door Annicha op zo 04 feb 2007, 13:25, 1 keer totaal gewijzigd.
Door Loeka
#703371
Ja dat kan ook natuurlijk. Maar ik dacht bestel er gelijk een hele zwik tegelijk, is voordeliger. Maar niet als je vooruit moet betalen en vervolgens je spullen niet krijgt...  :-\
Door *Robin*
#703373
je zal het toch wel krijgen neem ik aan :-\
heb je de bestelbon uitgeprint? heb je altijd nog een achterdehandje voor als er niks komt ;)
Door Lizzy
#706269
Loeka schreef: En ik heb het binnen de tabletten. De katten hier zijn er wild van :mbounce: Ze eten het als snoepjes...
Hihihi, dat deed mijn kat ook! Ze werd echt wild als ik de tabletten tevoorschijn haalde ;D! Grappig he?!
Door tieneke
#706277
Loeka schreef: En ik heb het binnen de tabletten. De katten hier zijn er wild van :mbounce: Ze eten het als snoepjes...
Zal ze hier ook eens wat geven ;)
Door *Robin*
#706623
Bij mij zijn ze er toch niet zo wild van.. alleen Roxy wil ze wel eens aannemen... Bailey draait er zijn neus voor om (waar eigenlijk nou niet voor ::))
 Terug naar “Vragen, problemen en discussie BARF en KVV”

Barfplaats wordt gesponsord door