Hier kun je al je vragen, problemen, informatie kwijt over vaccinaties, parasieten en wormen

Moderator: Lizzy

Door Erna
#701331
Vandaag de eerste lichting laten enten met de 3 jarige vaccinatie van Nobivac. Er waren helaas maar 5 van de 10 bestelde entingen binnengekomen (ze zitten per 5 in een doosje) zodat de andere honden later moeten.

We hebben nu L+DHPPi met een driejarige registratie waarvan de L en de Pi maar 1 jaar geldig is. Nik en Joris een rabies erbij en Dakota een bloedtest.

Ik schrok me kapot wat die bloedtest kost zeg. Ik moest daarvoor 81 euro afrekenen. Van een aantal jaren geleden kan ik me herinneren dat het ook al ontzettend duur was maar ik moest toch ff slikken.

De entingen waren lekker goedkoop, 12 euro voor de cocktail en 16 voor de rabies. Gelijk een paar oude boekjes omgeruild voor het europese paspoort en we kunnen er weer 3 jaar tegen.
Door *Natasja*
#701342
Hihi, ik heb al 3 keer in Beau zijn boekje zitten kijken naar de datum waarop hij zijn volgende enting moet hebben: januari 2010. Lekker gevoel hoor, dat hij nu niet meer ieder jaar die overbodige troep in zijn lijf krijgt.
Door Anita*
#701351
Tara is op 30-10-2006 geent L+DHPPI maar nu staat er in haar paspoort dat ze 29-10-2007 weer terug moet komen. Telt deze dan geen 3 jaar? Hoe zit dit nou.
Door Erna
#701354
Anita* schreef: Tara is op 30-10-2006 geent L+DHPPI maar nu staat er in haar paspoort dat ze 29-10-2007 weer terug moet komen. Telt deze dan geen 3 jaar? Hoe zit dit nou.
Nee deze telt geen 3 jaar omdat deze vaccinatie gegeven is voordat de 3 jarige registratie erdoor was. Dat was op 1 november. Net een dagje te vroeg gevaccineerd.

Volgend jaar vragen om Nobivac enting met 3 jarige registratie.
Door Anita*
#701357
Erna schreef: Nee deze telt geen 3 jaar omdat deze vaccinatie gegeven is voordat de 3 jarige registratie erdoor was. Dat was op 1 november. Net een dagje te vroeg gevaccineerd.

Volgend jaar vragen om Nobivac enting met 3 jarige registratie.
Thanks :)
 Terug naar “Vaccinatie/Parasieten/Wormen”

Barfplaats wordt gesponsord door