Hier kun je al je vragen en problemen kwijt over het zelf samenstellen voeding voor katten.

Moderators: koekje, pearlsofpassion

Door Supermax
#696267
Hallo,
Wie weet of een kat eigenlijk inktvis mag?
Mijn ouders waren hier van het weekend en toen hebben we pizza gegeten en mijn vader had er dus een met zeevruchten (dus inktvis, mosselen etc.) en de poezen werden helemaal wild. Vooral Kruimel.
Dus toen heb ik 'm een inktvisje gegeven en dat was binnen twee tellen weg!
Nu is mijn vraag dus of dit gezond is of niet. Want dan kan ik misschien af en toe inktvis voor 'm kopen.....
Groetjes,
Mieke
Door *Robin*
#697325
Ik neem aan dat het gewoon kan hoor, hier krijgen ze ook wel eens een garnaaltje als wij dat zelf eten, vinden ze heerlijk!! ;)
Door Boefke
#700207
Ik geef het hier ook wel eens net als garnalen, maar het is geen onderdeel van de normale voeding. Meer als eens een keertje us iets anders. Van garnalen heb ik hier dacht ik gelezen dat de voedingswaarde niet byzonder is. Van inktvis weet ik niet, maar ik vermoed hetzelfde.
Door Supermax
#700321
Was ook niet de bedoeling om het als complete maaltijd te geven. Vroeg me meer af of het niet schadelijk was.
Als ik jullie reacties lees niet dus :). Ga eens op de markt kijken of ze ook inktvis verkopen en voor wat voor prijs........

Groetjes,
Mieke
 Terug naar “Vragen, problemen en discussie BARF en KVV”

Barfplaats wordt gesponsord door