Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot het zelf samenstellen voeding.

Moderator: Lizzy

Door ellyenrob
#699554
Twee van de vier honden laten de hertenribben staan, ze staan me echt aan te kijken van vrouwtje wat schotel je me nu voor :P.
Heeft iemand Tips om ze het wel te laten eten.
Hi,hi,hi, onze vriezer ligt vol met hertenribben en vlees >:(
Door Fynn
#699635
Nou dat hadden wij dus ook een tijdje terug.
Ze roken eraan en af en toe aten ze er wel wat van maar de meeste tijd moesten ze het niet.
Eendekarkassen moesten ze ook niet.
Er zit ook een ander luchtje aan.

Ik kan je dus niet helpen .

Groetjes Rian,Ijuba en Fynn
Door ellyenrob
#699639
Fynn schreef: Nou dat hadden wij dus ook een tijdje terug.
Ze roken eraan en af en toe aten ze er wel wat van maar de meeste tijd moesten ze het niet.
Eendekarkassen moesten ze ook niet.
Er zit ook een ander luchtje aan.

Ik kan je dus niet helpen .

Groetjes Rian,Ijuba en Fynn
Jammer toch!!
We proberen het morgen weer.
Door Fynn
#699644
Ik heb het doorverkocht aan iemand van bp.
Kan je ook altijd nog doen als ze het echt niet willen.

Groetjes Rian,Ijuba en Fynn
Door Cindy de Wolf
#699652
Bij mij weigerde ze ook hertenribben/vlees te eten. En nu nog staan ze niet echt te juichen bij de ribben. De ribben geef ik dan ook maar 1 keer in de 2 weken. Het vlees heb ik in hele kleine porties gezaagd van zo'n 100 a 150g en dit gemegd met van alles en nog wat. Nu eten ze zonder problemen hertenvlees. Daarnaast is 1 van onze katten helemaal waus van hertenvlees. Bij mij weigeren ze overigens de eend/fazant te eten uit Mill.
Door ellyenrob
#699654
Cindy de Wolf schreef: Bij mij weigerde ze ook hertenribben/vlees te eten. En nu nog staan ze niet echt te juichen bij de ribben. De ribben geef ik dan ook maar 1 keer in de 2 weken. Het vlees heb ik in hele kleine porties gezaagd van zo'n 100 a 150g en dit gemegd met van alles en nog wat. Nu eten ze zonder problemen hertenvlees. Daarnaast is 1 van onze katten helemaal waus van hertenvlees. Bij mij weigeren ze overigens de eend/fazant te eten uit Mill.
Nou we zijn ook erg benieuwd naar de fazant, anders hebben we voor niks nu de vriezer afgeladen vol.
Als ze het echt niet willen verkopen we het wel door, maar ik geef het niet te snel op.
Na een vastendag zullen ze toch wel die ribben eten???
Door Cindy de Wolf
#699658
ellyenrob schreef: Nou we zijn ook erg benieuwd naar de fazant, anders hebben we voor niks nu de vriezer afgeladen vol.
Als ze het echt niet willen verkopen we het wel door, maar ik geef het niet te snel op.
Na een vastendag zullen ze toch wel die ribben eten???
Ik weet dat die van mij dan echt weigeren, misschien mengen met wat spiervlees? Persoonlijk vind ik de ribben vrij hard. Zelfs de kalfsribben die ik nu heb liggen zijn harder dan de geitenribben van het IC. Misschien wel iets om in je achterhoofd te houden. Zover ik weet eet bijna geen enkele hond fazant en eend uit Mill ::) Fazant is sowieso al trickie en veel honden haten wilde eend, terwijl tamme eend wel weer gewaardeerd wordt ::)
Door nikeey
#699709
hier ook geen problemen met nikeey die eet het allebei de ribben en het vlees
alleen scruf die eet wel de ribben maar liever geen vlees.

als ze het echt niet eten bij je hou ik me aanbevolen als je het wilt verkopen ;)
Door ellyenrob
#699717
nikeey schreef: hier ook geen problemen met nikeey die eet het allebei de ribben en het vlees
alleen scruf die eet wel de ribben maar liever geen vlees.

als ze het echt niet eten bij je hou ik me aanbevolen als je het wilt verkopen ;)
Ik hou het in gedachte ;)
Gebruikersavatar
Door Sanyo
#699924
Cindy de Wolf schreef: Zover ik weet eet bijna geen enkele hond fazant en eend uit Mill ::) Fazant is sowieso al trickie en veel honden haten wilde eend, terwijl tamme eend wel weer gewaardeerd wordt ::)
Sanne wél, hoor!
Maar, ja, die lust dan ook letterlijk alles, van wat ze tot nu toe voorgeschoteld krijgt! :D
Gebruikersavatar
Door *Monique
#699927
Vienna eet geen hertestrot. Verschillende pogingen gedaan, maar niks. Gisteren runderstrot gegeven en eet ze wel. Dus zal wel een geurtje aan zitten.Hertenibben en vlees eet ze wel. Je schijnt het meer te horen. Maar is jammer asl je er dan veel van hebt ingeslagen :-\
Door Cindy de Wolf
#699930
Sanyo schreef: Sanne wél, hoor!
Maar, ja, die lust dan ook letterlijk alles, van wat ze tot nu toe voorgeschoteld krijgt! :D
.

Jij hebt geen normale hond, jij hebt een vuilnisvat ;D
Door Cindy de Wolf
#699931
trimsalon schreef: Vienna eet geen hertestrot. Verschillende pogingen gedaan, maar niks. Gisteren runderstrot gegeven en eet ze wel. Dus zal wel een geurtje aan zitten.Hertenibben en vlees eet ze wel. Je schijnt het meer te horen. Maar is jammer asl je er dan veel van hebt ingeslagen :-\
Bij mij eten ze wel weer de hertenstrot. Het zijn gewoon een stelletje verwende honden ;D
Gebruikersavatar
Door Sanyo
#699933
Cindy de Wolf schreef: .

Jij hebt geen normale hond, jij hebt een vuilnisvat ;D
Klopt helemaal!
Nadat appels, peren,bananen(worden keurig gepeld),en kiwi's (met huid en haar verslonden) niet meer in de fruitschaal op tafel kunnen staan, worden nu ook de mandarijnen gejat. Ze weet nu hoe ze die moet afpellen..... >:(
Sinaasappels en grapefruits kan ik nog wel veilig laten staan, maar voor hoelang?
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie BARF”

Barfplaats wordt gesponsord door