Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

Door pancho
#699547
mijn pancho is overleden aan epelepsie zomaar in een dag
veel vragen en geen antwoord
een zegt meschien door mogellijke ziektes in zijn lichaam
ik vraag me ook wel eens af of het kan door rennen
want pancho was een hond als hij buiten was zag hij niks dan ging hij tekeer als een gek
ik snap het niet en kan het niet begrijpen dat hij zoammar in een dag weg is
gr emmy
Door Sennaruby
#699550
Hoi Emmy,

Wat erg zeg... Arme Pancho... Hoe oud was Pancho en was het de eerste keer dat hij een aanval had?
Misschien is het een goed idee om je aan te melden bij het forum voor eigenaren van honden met epilepsie. Daar kun je terecht met al je vragen en er zijn (helaas) heel wat lotgenoten te vinden die ook hun hond aan epilepsie verloren hebben. www.epilepsiebijhonden.nl/forum

Misschien tot ziens daar... en sterkte met het verwerken van dit grote verlies

Fieke
Door Truus
#699551
O Jee, heel veel sterkte met dit verdriet ! Hoe oud is Pancho geworden?
Door Wendy (boxer gek)
#700403
Sterkte meid, Tis toch je maatje hé.

Maar ik snap je vragen hoor.
M'n schoonmoeder had ook een hondje (was van ons, maar woonde toen door omstadigheden tijdelijk bij haar) die heel actief was, lekker spelen, rennen. Nooit ziek en hij was pas 3 jaar.

Opeens belde ze ons 'smorgens vroeg want Milo deed zo raar. Hij had het schuim op z'n bek staan. Ze kon geen contact met hem krijgen.
Ik ben in de auto gesprongen en naar d'r toe gegaan.
Eenmaal bij hun gekomen, zeg ik nog tegen m'n schoonmoeder "of hij heeft iets raars gegeten in het gras bij het kanaal of epileptie". Ik had het nog niet gezegt, en boem daar lag tie om. Het ddurde ff voordat hij weer een beetje bij kwam. Direct de da gebeld en moesten langskomen. In de auto kreeg hij weer een aanval.
Bij de da weer. Medicijnen gehad, maar hielpen niet echt. Hij bleef maar raar afwezig, en hij kwam er niet echt.
Daarna nog een paar flinke aanvallen gehad.  Weer naar de da geweest, en die schudde al z'n hoofd. Dus helaas hebben we hem moeten laten gaan.
Volgens de da had hij "status" of zoiets. Als ik het goed onthouden heb is dit een acute vorm van epileptie waar ze niet meer uitkomen. Sorry als dit fout is :)
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door