Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot kant en klaar versvlees

Moderator: eelke

Door doubansluna
#697629
Voeren jullie in de winter/ koudere periode jullie hondjes ook meer...
ik kan nu heel goed merken dat ik nu meer moeite heb om luna op gewicht te houden dan normaal...

Groetjes debbie
Door Mevroi Kruim
#697938
Nou en of! Ik merk echt dat ze meer nodig hebben. Ze zijn bij mij ook heel veel buiten. Kátur is qua vacht op dit soort weer berekend, maar Tara vindt het frisjes.
Door Boefke
#697977
Ik merk dat Boef wel een beetje meer nodig heeft, ja. Maar niet extreem. Van de zomer met die hitte merkte ik wel duidelijk dat hij minder nodig had.
Door *Natasja*
#697984
[quote="Boefke"]
Ik merk dat Boef wel een beetje meer nodig heeft, ja. Maar niet extreem. Van de zomer met die hitte merkte ik wel duidelijk dat hij minder nodig had.
[/quote]

Zo ervaar ik het ook eigenlijk, dat ze in de zomer, als het extreem warm is, minder nodig hebben.
Door Jolly
#698018
[quote="*Natasja*"]
Ze krijgen hier sinds oktober (ongeveer) meer voer per dag.
[/quote]

jep hier ook, zitten nu beide al sinds oktober ongeveer op een kilo per dag.
Vanaf maart ongeveer is het weer 750 gram per hond
Door *Natasja*
#698019
[quote="Jolly"]
jep hier ook, zitten nu beide al sinds oktober ongeveer op een kilo per dag.
Vanaf maart ongeveer is het weer 750 gram per hond
[/quote]

Hihi, hier exact dezelfde hoeveelheden
Door Fynn
#698020
Nee ik voer niet meer momenteel zelfs iets minder .
Ijuba is iets te dik naar mijn zin dus die krijgt zelfs minder dan anders en Fynn moet iets droger staan werd te massiefvoor zijn hoogte.
Dus even een paar weekjes iets minder.

Groetjes Rian,Ijuba en Fynn
Door evds
#698346
Ik voer meer  :)  ;D

Voor honden die voornamelijk buiten zijn (en misschien ook buiten slapen) is dat echt wel nodig, beetje extra "energie" om warm te blijven. Voor honden die voornamelijk binnen liggen en alleen een paar uur per dag buiten wandelen denk ik dat je het verschil niet zo heel erg zal merken.
Gebruikersavatar
Door Sanyo
#698530
Nee, ik voer niet meer.
Maar mijn honden zijn dan overdag en 's nachts gewoon binnen. Met alleen die paar uurtjes wandelen buiten hebben ze niet meer nodig, en inderdaad, echt koud is het tot nu toe niet echt geweest.
Door Truus
#698579
Nee ik voer mijn honden niet meer, eerder minder want ze ogen weer te dik.
Gebruikersavatar
Door Angelique
#698823
Ik voer niet standaard vanaf een bepaalde periode meer, maar als ik voe dat er eentje wat afvalt dan krijgt die gewoon wat meer. Eigenlijk niet anders dan in de rest van het jaar, alleen moet er dan meestal geminderd worden.
Door judith1967
#699079
Grappig dit onderwerp.ik vond Cairo juist weer ietsjes afgevallen,dus ik dacht nog zou dat door de kou komen?
Ga Cairo ook wat meer geven.
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie Kant en Klaar Versvlees”

Barfplaats wordt gesponsord door