Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot het zelf samenstellen voeding.

Moderator: Lizzy

Door evds
#698422
Wat zou het invriesen moeten bewerkstelligen (parasieten(eieren)) doden?

Ik heb een keer per ongeluk een haas gevangen en direct(na ff velletje eraf, en ingewanden eruit om in stukken te kunnen snijden) aan de honden gegeven  :o. Ze hebben er gelukkig niets van gekregen.
Door Elf
#698449
misschien dat ik ze veiligheidshalve eerst invries. ik meen er eens iets over gelezen te hebben maar zeker weet ik het niet. wel van zoetwatervis.
Door evds
#698513
Elf schreef: misschien dat ik ze veiligheidshalve eerst invries. ik meen er eens iets over gelezen te hebben maar zeker weet ik het niet. wel van zoetwatervis.
Het kan in ieder geval geen kwaad  ;)
Door conleeuw
#698586
evds schreef: Wat zou het invriesen moeten bewerkstelligen (parasieten(eieren)) doden?

Ik heb een keer per ongeluk een haas gevangen en direct(na ff velletje eraf, en ingewanden eruit om in stukken te kunnen snijden) aan de honden gegeven  :o. Ze hebben er gelukkig niets van gekregen.
:o hoe...... vang je per ongeluk een haas :-\ ;D ;D
Door Jolly
#698655
conleeuw schreef: :o hoe...... vang je per ongeluk een haas :-\ ;D ;D
ik ga een gokje doen: ze heeft schapen die waarschijnlijk achter speciaal schapennet staan, sommige knijns/haasjes zijn niet echt slim en verstrikken zichzelf in dat schapennet.
Door Yves
#698802
Ik geloof (maar weet het dus niet 100% zeker) Dat het bij wild alleen voor de organen is. Deze moeten drie weken in de vriezer.

Maar bij mij gaat alles gewoon in de vriezer. 
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie BARF”

Barfplaats wordt gesponsord door