Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot het zelf samenstellen voeding.

Moderator: Lizzy

Gebruikersavatar
Door Pauline
#698044
Mijn alleseter Joep heeft vanavond de gisteren gescoorde parelhoenkarkassen niet gegeten!!!!! ::) ::) ::) ::) :-X

Vanochtend tijdens het inpakken hebben zowel Joris als hij er wel wat van gegeten. Joep zelfs behoorlijk, maar vanavond at hij het niet op. Ik heb het weggepakt en het is klaar nu. Maar Joep laat het wit van zijn oogjes zien en zet zijn zieligste blik op, want hij heeft best nog wel honger. Pech zeg ik (owhhhhh zielig denk ik!!!), maar ik zwicht niet.

Volgende keer hoop ik op beter, anders vrees ik dat er binnenkort goed bevleesde parelhoenkarkassen in de aanbieding zijn..... >:( >:( >:(
Gebruikersavatar
Door Pauline
#698090
Kruimel schreef: Ach, arme Joep  :-* :-*

Enne, zet mij maar op de wenslijst!  ;D ;D
Okay Olga, als ze hier blijven mutsen zijn ze voor jou. Maar.... als je wilt kan ik ook zo voor je bestellen hoor, incl. fazanten- en kwartelkarkassen!
Door gosha
#698098
waar haal jij die vandaan??
woon je toevallig in het zuiden des lands?
heb het idee dat hier niet zo heel veel te verkrijgen is, of het is dat ik het nog niet gevonden heb ;D
Gebruikersavatar
Door Pauline
#698108
Nee Gosha, sorry ik ben een van die wijzen uit het Oosten! ;D ;D ;D

De karkassen koop ik bij de Sligro, misschien zit er bij jou in de buurt ook een? Moet wel een poelierafdeling hebben, maar als dat zo is kun je er gewoon naar vragen.
Door conleeuw
#698299
Pauline, heb jij al geprobeerd om een allerkleinste stukje aan te bieden, dus een kruimeltje? of is dat al genoeg om Joep te laten stijgeren ;D ;D
Door evds
#698336
Pauline schreef: Nee Gosha, sorry ik ben een van die wijzen uit het Oosten! ;D ;D ;D

De karkassen koop ik bij de Sligro, misschien zit er bij jou in de buurt ook een? Moet wel een poelierafdeling hebben, maar als dat zo is kun je er gewoon naar vragen.
He, ik kom ook regelmatig bij de sligro met wildafdeling. Ik haal er bij de visafdeling zalmkoppen (gratis) met soms grote graten en veel vlees. Ik ga de volgende keer vragen. Gewoon vragen naar karkassen? en of afval? :)
Door Happy Tail
#698365
hier ook een liefhebster van parelhoentjes en de frettenkerels idem hoor!.
eend krijg ik hioer weer niet naar binnen, wel de poten van IC, maar echt als het op een eend lijkt, dus een heerlijk bevleesd karkas. Nou nee...
Hier liggen dus nog 5 eendenkarkassen in de vriezer te wachten op iemand die ze wel op wil eten.
Gebruikersavatar
Door Pauline
#698368
evds schreef: Gewoon vragen naar karkassen? en of afval? :)
Ik heb gevraagd naar karkassen, maar het was niet goedkoop...... Maar goed, misschien kun jij wat beters regelen Erica. Het is altijd de moeite van het proberen waard.
Gebruikersavatar
Door Pauline
#698369
conleeuw schreef: Pauline, heb jij al geprobeerd om een allerkleinste stukje aan te bieden, dus een kruimeltje? of is dat al genoeg om Joep te laten stijgeren ;D ;D
Nee joh, gisterochtend tijdens het inpakken heeft hij er een heleboel van gegeten! ::) ::) Nou ik ga er maar vanuit dat het goed gaat komen!
Door Cindy de Wolf
#698372
Pauline schreef: Ik heb gevraagd naar karkassen, maar het was niet goedkoop...... Maar goed, misschien kun jij wat beters regelen Erica. Het is altijd de moeite van het proberen waard.
Ik haal ze ook bij de Sligro, betaal jij meer dan? Ik betaal ex btw 1,79pkg en voor de kwartelskarkasjes 2,70 ex btw pkg. Lijkt mij niet echt duur.
Door Cindy de Wolf
#698480
Pauline schreef: Hé dat betaal ik incl. BTW!
Zit er toch verschil in. Ik heb vandaag weer gehaald en toen ik van de week belde en nog even vroeg zijn het nog steeds doosjes van 5kg, ja dat is zo. Ok 3 doosjes besteld, ga ik ze vanmiddag ophalen zijn het dozen van 10kg :o. Was een foutje zei hij. Ben ik blij dat ik vrij veel vriesruimte heb. Maar goed op de bon staat dus 1,79 ex btw, en de kwartels 2,70 ex btw.
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie BARF”

Barfplaats wordt gesponsord door