Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

Door tt-tjes
#698333
Hij is volgens mij erg misselijk. Toen ik hem vanmorgen eten wilde geven viel het me op dat zijn maag zo tekeer ging. Zijn eten wilde hij dus niet. Na wat aandringen en wat warm water er over heeft hij wel een ieniemienie beetje gegeten, maar verdween daarna meteen onder de tafel (iets wat hij doet als hij niet lekker is).
Ik heb hem een paar okugest tabletjes gegeven. Vanmiddag behoorlijk natte ontlasting, rare kleur groen en weer niets willen eten. Hij is behoorlijk lusteloos.

Ik heb zijn temp genomen, is 38,1 wat me normaal lijkt.

Wat kan ik nog meer doen?? en hoeveel okugest mag hij op een dag, hij weegt 11 kg.
Door tt-tjes
#698349
Lizzy schreef: .... Ahhh, zielig he....!
Dat vind ik ook, ik ben nog liever zelf ziek als dat mijn woefjes het zijn. Ze kunnen niets zeggen hé.
Nu ligt hij bij de verwarming, iets wat hij normaal nooit zal doen. Ik zal hem zo nog een paar tabletjes geven.
Door Lizzy
#698351
tt-tjes schreef: Dat vind ik ook, ik ben nog liever zelf ziek als dat mijn woefjes het zijn. Ze kunnen niets zeggen hé.
Nu ligt hij bij de verwarming, iets wat hij normaal nooit zal doen. Ik zal hem zo nog een paar tabletjes geven.
Yep, vind ik nou ook! Hij heeft niks raars gegeten trouwens? Soms wil dat ook nog wel het geval zijn.. En ook dan helpt Okugest heel goed. Sterkte met hem!
Door tt-tjes
#698354
Niet dat ik weet, gistermorgen 100 gram smuldier (de enige kvv waar hij goed tegen kan) en gisteravond een stuk konijnenrug met bout, meer vlees dan bot, maar dat heeft hij afgelopen zondag ook gehad en toen was er niets aan de hand.
Het viel me wel op dat hij dit gisteren voor een deel liet liggen.
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door