Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot het zelf samenstellen voeding.

Moderator: Lizzy

Door Malamoods
#698025
202spots schreef: Eet je ze zelf ook ongekookt?
Huh? ??? Als dit een serieuze vraag is: nee, ik eet ze gekookt. Maar da's nog geen antwoord op mijn vraag. ;)

Rachel.
Door 202Spots
#698051
Malamoods schreef: Huh? ??? Als dit een serieuze vraag is: nee, ik eet ze gekookt. Maar da's nog geen antwoord op mijn vraag. ;)
Juistem...je eet ze zelf gekookt omdat rauwe stoofperen niet  te pruimen is....
En alle fruit wat NIET rijp is ...is niet goed voor jou zelf en ook niet geschikt voor de honden..
(OVERrijp is eigenlijk nog beter voor de hond)
Dus mijn antwoord is nope... ;)
Door Malamoods
#698163
Zijn ze gekookt wel geschikt (dan zonder toevoeging van kaneel etc.)? Of zijn dan alle zinnige voedingsstoffen eruit?

Rachel.
Gebruikersavatar
Door -Annemarie-
#698165
Malamoods schreef: Zijn rauwe stoofperen geschikt voor honden?
Als er bij ons stoofpeertjes op de grond vallen eet de hond er regelmatig eentje met smaak op. :D
Ik heb nog nooit gemerkt dat hij er last van kreeg.

Maar om antwoord te geven op jouw vraag: ik zou ze toch niet geven. En gekookt lijkt me zonde want ze moeten erg lang koken. En als je ze voor jezelf maakt zit er voor je hond weer teveel suiker etc. in.....
Door Lizzy
#698361
Gekookt zijn ze vrij waardeloos, vind ik. En ongekookt zijn ze inderdaad echt niet te pruimen... Ik zou zelfs geen garantie durven te geven dat je ventje er geen buikpijn van krijgt!
Door 202Spots
#698509
Malamoods schreef: Dan eet ik ze gewoon lekker zelf op! ;) Bedankt!
wel eerst koken he!! ;)
Door Roellie
#698857
202spots schreef: Eet je ze zelf ook ongekookt?
Mijn kippie eet ik ook liever gebakken dan rauw??????? ;)
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie BARF”

Barfplaats wordt gesponsord door