Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot kant en klaar versvlees

Moderator: eelke

Door spyros legacy
#697729
Heb een vraagje ivm varkensonderelen die als snacks in de dierenwinkels verkocht worden.  Lijkt mss een heel domme vraag, maar ben nog maar een "barf leek"  ;)

Dat er geen rauw varkensvlees mag gevoerd worden, ben ik me helemaal van bewust.  maar wat met de varkensoren en varkensneuzen die als kauw-snack dienen??  Onze honden begaan er een moord voor.
Zijn deze snacks dan wel ok omdat ze "behandeld" zijn voor we ze aan de honden voeren.
Don't blame me, mss een hele gekke vraag, of dat dit soort vraag al eerder werd gesteld.  Probeer enkel bij te leren.
Door Lizzy
#697732
Ik heb je vraag even uit de bieb weggehaald. Ik vind al die gedroogde varkensdingen troep. Veel honden reageren er ook helemaal niet goed op hoor. Krijgen jeuk of diarree, etc. Vaak worden dit soort snacks gedroogd/verwerkt in landen waar ik niet met een gerust hart eten vandaan haal... Maar goed, als je het persee wilt geven: het is verhit geweest en verhitting maakt het virus dood dus je hoeft je nergens zorgen om te maken!
Door spyros legacy
#697735
Oei, blijkbaar toch niet zo een goed idee dan??  Nou ja, dat wist ik er dus helemaal niet van.  Ga dan maar op zoek naar een andere snack, die wel gezond is.
Thx voor je antwoord!
Door Happy Tail
#697994
en als je hond al vers krijgt, waarom niet af en toe een lekekr vleesbot?
lamsnekkie, kalfsschoudertje oid.
Hier is nog weinig behoefte aan knaagwerk, omdat ze iedere dag wel wat te knagen krijgt. En de droogmachine is ook een succes. echt voor gedroogde vleesstrips doet ze echt bijna alles! tis en blijft een Ridgeback:-)
Door Dogshome
#704488
Ik geef die bende ook niet, ze krijgen nu wel een vlees bot en zo.
Maar ga ook maar is kijken voor een droogmachiene :)
Zal inderdaad wel lekker zijn voor ze,als extraatje  :P
Door Nelly
#704608
Hier geen enkel varkensonderdeel. Voor de honden niet en de katten ook niet. Als ze er al niet ziek van worden, krijgen ze toch vaak vachtproblemen.
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie Kant en Klaar Versvlees”

Barfplaats wordt gesponsord door