Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot het zelf samenstellen voeding.

Moderator: Lizzy

Door Ziviaantje
#697392
Zucht, ik geef het op.... Indy krijgt naast KVV regelmatig BARF. Echt niet de ingewikkelste dingen hoor, kippenkarkasjes, nekjes, eendenvleugels.... Naast dat ze steeds loopt te trutten gaat ze er nu van braken  >:( Van de week met een eendenkarkas en nu met kippenkarkasjes. Ze had het vorige keer een uur of 1 1/2 ervoor gegeten voor het er uit kwam en nu kwam het er binnen 10 minuten uit. Smerig !!! Ze heeft netjes gekauwd, dat is het niet. Ik denk dat ze er toch niet voor weggelegt is. Ik zal wel mijn voorraadje langzaam proberen op te maken en de kippennekjes en kalfsbotjes zal ze nog wel eens krijgen, maar voor de rest blijf ik bij KVV !  ::)
Laatst gewijzigd door Ziviaantje op wo 24 jan 2007, 14:32, 1 keer totaal gewijzigd.
Door macgirlie
#697420
Ik kan me dat best voorstellen hoor. Als je hond er geen plezier aan heeft. Hier is het andersom, mijn honden beleven er wel plezier aan maar soms vind ik het erg vies. Van de week had ik kippenekken en daar zat aan sommige iets erg ondefinieerbaars aan. Ik dacht aan een grote worm maar het zat vast aan de kippenek. Plus nu Carnibest gegeven ipv Duck. Duck komt in handzame porties van 100 gram, de Carnibest moet je zelf weer met een keukenweegschaaltje verdelen en lekker fris vind ik het er niet uitzien. De honden daarentegen vinden het heerlijk. En hier spugen ze soms na een maaltijd van kippenekken- vleugeltjes etc. ook wel weer eens wat uit. Dus 't is omdat ze er zo van genieten anders zou ik zo weer overstappen op Duck en af en toe eens wat kippedelen, gehakt of een schenkeltje. Oh ja, en de geitenribben daar had ik ook geen moeite mee.
Door Yves
#697518
Yves heeft geen probleem met botten, maar HAD dit wel met vis (sardien). Ik ben toen overgegaan van sardien als maaltijd naar een half sardientje bij zijn maaltijd en die knip ik dan ook nog helemaal klein. Nu geen probleem meer.

Misschien kun je dat proberen tot dat je barfspullen op zijn. En wie weet.....
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie BARF”

Barfplaats wordt gesponsord door