Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot het zelf samenstellen voeding.

Moderator: Lizzy

Gebruikersavatar
Door Sonja
#696228
Ik weet het niet, maar ik heb niet zulke hele goede ervaringen met de apparaten van de lidl. Ik had een tijdje geleden een mixer gekocht voor in ons huis in Kroatië. De eerste keer dat ik 'm gebruikte was op 31 december om het beslag voor de appelflappen te mixen, maar dat kon hij dus echt niet aan en draaide helemaal vast. Motorisch niet zo sterk dus. Verder dan slagroom kloppen komt ie niet. Aangezien bij mij al meerdere apparaten van meer gerennomeerde merken zoals Braun e.d. het al binnen een jaar na aanschaf hebben begeven, zou ik persoonlijk dus al helemaal niet gaan voor keukenapparatuur van de lidl, wanneer het de bedoeling is dat je er zeer regelmatig gebruik van gaat maken.
Gebruikersavatar
Door Miekie
#696238
Ik gebruik wekelijks de blender-keukenmachine v/d Lidl.Hij hakt en pureert geweldig en kan enorme hoeveelheden aan,ik ben dus wel een tevreden apparaten-van-Lidl-gebruiker :)
Door Annemieke
#696249
Miekie schreef: Ik gebruik wekelijks de blender-keukenmachine v/d Lidl.Hij hakt en pureert geweldig en kan enorme hoeveelheden aan,ik ben dus wel een tevreden apparaten-van-Lidl-gebruiker :)
Is dat hetzelfde apparaat als deze??
Ik ga er geen hele grote hoeveelheden mee maken, maar hij moet wel harde dingen zoals wortel enzo aankunnen.
Gebruikersavatar
Door Miekie
#696261
Nee,is niet hetzelfde,ik zou wel een foto willen posten maar Jonas heeft mijn digitale camera min of meer verscheurd :'( dus ik kan je t niet laten zien.Ik weet dus niet of deze machine veel harde dingen kan hakken.Heeft dat niet iets te maken met het aantal Watts?
Door Annemieke
#696280
Miekie schreef: Nee,is niet hetzelfde,ik zou wel een foto willen posten maar Jonas heeft mijn digitale camera min of meer verscheurd :'( dus ik kan je t niet laten zien.Ik weet dus niet of deze machine veel harde dingen kan hakken.Heeft dat niet iets te maken met het aantal Watts?
Ik rij er vanmiddag even heen en kijk ik wel of het iets is!
Door K@rin
#696286
Annemieke schreef: Deze week in de aanbieding:
Afbeelding
Zou dit wat zijn om groentemix te maken?
Het is een SAP-machine, dus lijkt mij niet geschikt voor de groentenmix.
volgens mij krijg je dan groentensap  :D
Door Sietie
#696316
*Karin schreef: Het is een SAP-machine, dus lijkt mij niet geschikt voor de groentenmix.
volgens mij krijg je dan groentensap  :D
volgens mij ook, en zo te zien komt de pulp in een apart bakje terecht...zelf heb ik een blender van philips werkt perfect! :)
Door Annemieke
#696343
Mhhhh ik heb het net gekocht het is een mooi stevig apparaat. Kan je de sap en de pulp dan weer niet door elkaar gooien??
We zien het wel is het niks heb ik 15 euro weggesmeten, komen we ook wel weer overheen!
Door Mevroi Kruim
#696371
Annemieke schreef: Mhhhh ik heb het net gekocht het is een mooi stevig apparaat. Kan je de sap en de pulp dan weer niet door elkaar gooien??
We zien het wel is het niks heb ik 15 euro weggesmeten, komen we ook wel weer overheen!
Precies! Gewoon pulp en sap weer bij elkaar, dan is het toch goed fijn. Volgens mij doet Lizzy het ook zo.
En ach, je kunt er altijd nog lekker sapjes voor jezelf mee maken  ;)
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie BARF”

Barfplaats wordt gesponsord door