Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot kant en klaar versvlees

Moderator: eelke

Door yvonne1961
#693389
Na wat uitzoekerij heb ik een keuze van KVV's gemaakt. Mijn keuze is gebaseerd op verkrijgbaarheid, prijs, makkelijk te portioneren en het meest belangrijk: variatie.
Ze krijgen nu smuldier compleet, duck(compleet de variatie rund/lever/kip) en rodi lam/rijst.
Samengevat krijgen ze dus:
rund (pens, vlees, overige organen)
kip
lam
Heb ik zo variatie genoeg verkregen of is het dan toch nog zinvol om bv. vis en rauwe eieren toe te voegen? Ik bedoel: Is NOG meer variatie NOG beter? Of is op een gegeven moment goeg is genoeg. Even voor de duidelijkheid, barfen is niet wat ik wil.
Ze krijgen verder veel kluifmateriaal waarvan ik ook in de gaten houd dat er geen troep in zit.
Door Lizzy
#693411
Nou, dit lijkt me prima variatie! Maar, neemt niet weg dat je ook nog steeds best wat vette visjes en een eitje toe mag voegen! Meer variatie is altijd prima en kan nooit kwaad. Maar naast wat je nu geeft, hoef je niet persee nog andere dingen toe te voegen hoor.
Door Yves
#694952
Ik zou zelf eerder kiezen voor bijvoorbeeld een zalmkop ipv zalmfilet.

1. het is goedkoper
2. voor mij makkelijk aan te komen
3. de graten in een zalmkop zijn, net zoals botten, goed voor de tanden (schoonhouden)
4. meer en langer plezier voor mijn hond

Als je hond nog niet zo aan botten is gewend kun je beginnen met sardien.
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie Kant en Klaar Versvlees”

Barfplaats wordt gesponsord door