Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot kant en klaar versvlees

Moderator: eelke

Door Jojo
#694116
Ik had wat pluizige kuikenbeestjes gekregen voor mn bulldozers maar ze vonden het maar niets. Dit was ook voor het eerst dat ze een heel diertje kregen met alles er nog op en er aan trouwens dus dat ze even vreemd zouden opkijken had ik wel verwacht maar zelfs onze pluchen beertjes sloper Joey vond het maar niets. Zelfs nadat ik ze in 2en geknipt had vonden ze het nog niets. Ik had ze daarna nog in het midden van hun bak met vlees gelegd en zelf toen aten ze er nog omheen alsof het een soort van paas- garnering was  ::) ;D
Zit er nou zo´n raar luchtje voor ze aan die kuikentjes of komt het puur door het pluizige?? Want zelfs het bloed likten ze er niet van op ???
Nouja, ik kan iig nog met een gerust hart met ze naar de kinderboerderij :D
Door Jojo
#694149
Oeps, ik dacht dat ik um in de barfhoek had geplaatst ::) Hier hoort ie niet thuis :-[
Door Boefke
#694352
Ik heb ooit 1 keer eendagskuikens geprobeerd en ze werden niet gegeten. Niet door hond en niet door kat. Ik vond het zelf trouwens ook erg naar om ze te voeren, dus hier doen we er niet meer aan. Maar waarom ze het niet lekker vonden ???
Door Jeannet & Gimli
#695183
Ik heb ze ook nog. Moet ook even afwachten wat Gimli ervan vind.
Gaat nog een moeilijke dobber worden om te geven, vind het zelf ook moelijk om te geven. :-[
Door Jojo
#695513
[quote="Gimli"]

Gaat nog een moeilijke dobber worden om te geven, vind het zelf ook moelijk om te geven. :-[
[/quote]
Toen mijn man ze op het aanrecht zag liggen wilde hij niet dat ik dat aan de honden ging voeren. We moesten ze maar netjes gaan begraven volgens hem..... ::) ::) ::)
Gebruikersavatar
Door Angelique
#695519
Mijn honden (niet allemaal) eten ze wel  maar ik kan die nog gerust meenemen naar een kinderboerderij.
Door Jeannet & Gimli
#696899
Nou eindelijk de moed gevonden om te geven eet hij het niet !!
Manlief heeft het nog staan te ontleden, de schat, maar Gimli eet het nog niet.
Gelukkig had ik er niet zoveel van besteld.
Door Copin
#696903
zo'n kleine hummeltjes ontleden??
Tjonge, die man is moedig zeg... :)

(ik ben opgegroeid op een broeierij, dus we zagen alle dagen die gele kuikentjes met honderden, ik ben eraan verkocht, ik kan ze nog geen haar krenken...)  :-[
Laatst gewijzigd door Copin op di 23 jan 2007, 17:10, 1 keer totaal gewijzigd.
Door Robian
#697496
Hier gaan de eendagskuikens als warme broodjes  8)
Zowel de hondjes als de katten zijn er gek op.

Ik knip de kuikens rustig in kleine stukjes. Zo heb ik de katten ook geleerd ze te eten.
Mijn oudste kat vind ze nog steeds in geknipte uitvoering het lekkerst  :D
Door judith1967
#697657
Toen Cairo hem niet op had gegeten,heb mijn man hem door de blender gedaan,en zo door het voer gemengd.
toen heeft Cairo het helemaal opgegeten.
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie Kant en Klaar Versvlees”

Barfplaats wordt gesponsord door