Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot het zelf samenstellen voeding.

Moderator: Lizzy

Gebruikersavatar
Door *Monique
#694155
3 weken geleden hebben de honden voor de eerste keer hertenstrot gehad. Vienna wilde het niet (heb ik ook al een vraag over gesteld). De dag erna heb ik het in stukken gesneden en toen at ze het op.
Ik heb ze een paar keer hertenvlees gegeven om er aan te wennen (smaak van hertenvlees). Gewoon opgegeten :)
Gisteren weer hertenstrot op het menu, maar mevrouw wilde het weer niet. Toen ik het vast heb gehouden heeft ze een klein stukje luchtpijp naar binnen gewerkt, er een beetje aan gelikt, en toen liep ze er bij weg en heb ik het weggehaald :-\
Vanavond weer proberen. Als ze het nu weer niet wil, moet ik dan maar accepteren dat ze het niet wil :-[
Ik heb ook geen zin om het iedere keer in stukken te gaan snijden. Runderstrot eet ze wel met smaak op :)
Gebruikersavatar
Door *Monique
#694187
ja, nu je het zegt. Hertenribben heeft ze ook gehad.
Nou ja probeer het vanavond gewoon nog een keer, en anders is het voor haar gewoon een kalfsstrot de volgende keer >:(
Toch jammer :-\
Door Daphne
#694191
Hier precies hetzelfde! Hertenribben werden eerder deze week smakelijk verorberd. Hertenstrotten zie topic van een paar weken geleden:
Daphne schreef: Voor het eerst hertenstrotten getracht te voeren gisteren. Meneer weigerde echter. Toen ik het beter bekeek zag ik dat er kleine zwarte puntjes opzitten.
Hoort dat erop? Ze komen uit Mill.
Vanmorgen tijdens de tweede poging weigerde hij wederom en aangezien hij de tweede keer altijd wél eet, vraag ik het hier maar even.
Snap het ook niet.  :-\ ;)
Gebruikersavatar
Door *Monique
#694209
Daphne schreef: Hier precies hetzelfde! Hertenribben werden eerder deze week smakelijk verorberd. Hertenstrotten zie topic van een paar weken geleden:

Snap het ook niet.  :-\ ;)
Oja, heb ff gekeken gisteren, maar hier geen stipjes op de strotten.
En weet ook niet of het aan de strotten ligt, want Kay en Didge hebben ze wel gegeten. Oke, dit zijn hier ook kliko's ;)
Door Daphne
#694250
trimsalon schreef: Oja, heb ff gekeken gisteren, maar hier geen stipjes op de strotten.
En weet ook niet of het aan de strotten ligt, want Kay en Didge hebben ze wel gegeten. Oke, dit zijn hier ook kliko's ;)
Vienna is een echt prinsesje zo te lezen  ;)
Zal bij de volgende portie eens goed opletten of ik ze weer kan ontdekken. Die geef ik na een vastendag om weigering te voorkomen.
Gebruikersavatar
Door *Monique
#694253
Daphne schreef: Vienna is een echt prinsesje zo te lezen  ;)
Zal bij de volgende portie eens goed opletten of ik ze weer kan ontdekken. Die geef ik na een vastendag om weigering te voorkomen.
Is natuurlijk ook een KONINGSPOEDEL ;). Vieze kadavers aan de waterkant en in het bos, in verre staat van ontbinding, draait ze haar poot niet voor om :-X. ......... :-\
Door Linneke
#694274
Ik heb hier met Sen ook soortgelijke problemen met hert.  :-\
Hertenribben vind ze heerlijk.....hertenvlees eet ze liever niet(onder dwang door de kat ernaast te zetten eet ze het met lange tanden op), hertenlever is al helemaal een probleem. Terwijl ze wel gewoon kippenlever eet.

Begrijp soms niets van dat beest.. :D

Groetjes Linda en Sen
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie BARF”

Barfplaats wordt gesponsord door