Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot het zelf samenstellen voeding.

Moderator: Lizzy

Door Daphne
#693472
Las ergens dat het niet verstandig is om groente en fruit samen in de mix te doen, o.a. in verband met gassen van de hond.
Wij doen dit eigenlijk altijd allemaal bij elkaar in en hebben nog nooit problemen gehad. Zijn er meer redenen om het niet te doen behalve gassen?
Gebruikersavatar
Door *Monique
#693526
Daphne schreef: Las ergens dat het niet verstandig is om groente en fruit samen in de mix te doen, o.a. in verband met gassen van de hond.
Wij doen dit eigenlijk altijd allemaal bij elkaar in en hebben nog nooit problemen gehad. Zijn er meer redenen om het niet te doen behalve gassen?
Och, denk dat je het best samen kunt geven, maar heb al in een ander topic geschreven dat ik dit gisteren (per ongeluk) ook gedaan heb, en de stank was niet te harden...... :-X :-X
Door Daphne
#693538
trimsalon schreef: Och, denk dat je het best samen kunt geven, maar heb al in een ander topic geschreven dat ik dit gisteren (per ongeluk) ook gedaan heb, en de stank was niet te harden...... :-X :-X
Dat las ik dus  :)! En ik begreep dat jij het ook ergens had gelezen, daarom vroeg ik me dus af of er meer redenen zijn om het niet te doen behalve de stank. Want ik denk dat hij niet eens meer scheten kán laten sinds hij op rauw voer staat  ;)
Gebruikersavatar
Door *Monique
#693545
Daphne schreef: Dat las ik dus  :)! En ik begreep dat jij het ook ergens had gelezen, daarom vroeg ik me dus af of er meer redenen zijn om het niet te doen behalve de stank. Want ik denk dat hij niet eens meer scheten kán laten sinds hij op rauw voer staat  ;)
Ik weet ook niet meer waar ik het gelezen heb, maar volgens mij was het de combinatie groente/fruit wat niet zo goed ging, en dan allean om de stank :-[
Maar moet je eerlijk zeggen dat ze hier in het begin vreselijk hebben gestonken en scheten hebben gelaten (zou in het Guiness book of records kunnen volgens  ;D). Maar is nu helemaal over. Ja je ruikt ze af en toe wel maar lang niet meer zo als in het begin......ja gisteravond dus.... :(
Door Lizzy
#693598
Omdat fruit en vlees in combinatie met elkaar kan gaan gisten op de darmen. Honden die er totaal geen last van hebben: lekker combineren. Overigens merk ik keer op keer dat mijn honden inderdaad gasvorming krijgen bij fruit + vlees maar dat ze dit niet hebben met appel en vlees. Schiet mij maar lek! Ik gooi tegenwoordig dus appel door de groentemix.
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie BARF”

Barfplaats wordt gesponsord door