Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot kant en klaar versvlees

Moderator: eelke

Gebruikersavatar
Door -Saskia-
#692889
Als je besluit zelf te gaan samenstellen kan je een best nog wat goedkoper uit zijn, dan met het voeren van kvv.
Zeker jij, in Rotterdam woon je zo'n beetje in het BARF-Walhalla van Nederland.  ;) Kijk eens bij het topic á la carte van Femke, daar staan alle adressen voor BARF-spullen bij jou in de buurt.

http://www.barfplaats.nl/forum/index.ph ... 944.0.html
Gebruikersavatar
Door -Saskia-
#692969
[quote="blits en hip"]
hey bedankt.
Ja het zelf samenstellen vind ik nog een beetje lastig. Ben me nu wel aan het inlezen hoor, maar kvv is al een hele stap hier in huis  ;) Maar in ieder geval bedankt want af een toe een snack al kippenpoot of geitenrib is natuurlijk altijd het proberen waard.

groetjes,
Rose
[/quote]

Begin als snack maar met een setje kippennekken. Die zijn makkelijk te verwerken door je honden en kosten minder dan kvv!  ;)
Door judith1967
#693074
Volgens mij kost de Rodi bij Bas v.d.Heijden 0,86 per pakje
En je kunt ook gaan afwisselen met Smuldier?!
0,49 ct de enkelvoudige en de compleet(dacht ik)0,59 ct.Te koop bij C1000,Jumbo(die is duurder dan de C1000)de edah hier heeft ook wel wat Smuldier.
En op Zuid zit het Islam  Center(mocht je besloten hebben om zelf samentestellen.Iig hebben ze daar ook de kippenekken.Zit op de Wolphaerstbocht
Door karin G
#693273
haha, m'n zoon noemt de plus ook niet voor niets de Min ;D
maar eh, de smuldier  beviel me goed toen iknog KVV gaf bij de superkoop maar 35 cnt de 400 gr, wel alleen de enkelvoudige, ook AHV breda = compleet voer, is niet zo duur, was 1.90 de kilo als ik het goed heb.Die vond boef het lekkerste.
maar na een tijdje KVVen  en meelezen ben ik nu aan het barfen, komt misschien bijjou ook nog wel, maar je vriend/man moet ertegen kunnen/ermee eens zijn. uiteindelijk leef je daar ook mee.
Maar het komt vast goed,mijn man zag het helemaal niet zitten,tot ie zag hoe de hond het erop deed en hoe lekker hij at, we willen hier alleen geen hele (herkenbare) prooidieren.
Door oebaya
#693372
Ergens staat hier een lijst met alle merken kvv en hun website. Op die websites vind je verkoopadressen. Kijk daar eens. Ik denk dat je geen dierenwinkel vindt die veel verschillende merken kvv verkoopt. Meestal maar één of twee.
gr.
Nicolette
Door judith1967
#693478
Oja,en op R'dam-Zuid zit ook Beestenspul die verkopen ook het KVV merk AHV.
Weet niet precies wat ze er allemaal van hebben,maar dat zou je even kunnen vragen/belen ;)

dus nu heb je de keus uit Smuldier(het heet Stawi in de dierenwinkel ;)
Rodi(supermarkt en evt zou je ook naar R'dam-Hoogvliet kunnen rijden voor het KVV merk Bibi. :D Maar idd zoals Oebaya al schreef er staat hier een lijt met alle kvv merken,waar je idd kan kijken voor een verkooppunt bij jouw in de buurt.


En ik heb ook weleens Kvv besteld bij zo dierenbezorgservice.
Vind ik soms ook wel erg makkelijk,hoef ik tenminste de deur niet uit.
Door oebaya
#693981
Volgens mij heet Smuldier alleen Stawi in de dierenspeciaalzaak en zelfs dan niet altijd.
gr.
Nicolette
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie Kant en Klaar Versvlees”

Barfplaats wordt gesponsord door