Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot alternatieve geneeswijzen (homeopathie, acupunctuur, bach-bloesems, etc.)

Moderator: Lizzy

Door lyadeh
#690193
Hallo !!
Vanochtend schoot een buurtgenoot mij aan met de vraag of ik een hom.da hier in het Noorden weet. Nu ken ik er wel een paar van naam maar hun werkwijze niet. Zelf ben ik Bij Tannetje ,Westerhuis en Schukking geweest, maar dat vindt ze te ver weg. Wie heeft er ervaring (positief /negatief) met een hom.da. hier .? Voorkeur gaat uit naar iemand in de omgeving Groningen-Assen of Leeuwarden. HEEEEL graag zo snel mogelijk reacties!!!???!!!Alvast bedankt!
Laatst gewijzigd door lyadeh op vr 12 jan 2007, 10:13, 1 keer totaal gewijzigd.
Door lyadeh
#690203
Lizzy schreef: http://www.ghwd.nl/artsen.htm

De hom.werkend DA's. Ik kan alleen niks zeggen over of ze goed zijn of niet aangezien ik ze persoonlijk niet ken.
Dat is ook bij mij het probleem.Die lijst van hom. werkende da. heb ik ook .Ik hoop op een paar berichten van mensen die met hun dier bij een da. hier in het noorden zijn geweest. Maar heel fijn dat je zo snel gereageerd hebt.!!!
Gebruikersavatar
Door Angelique
#691024
Jolly schreef: je kan bij http://www.puurnatuur.nl je postcode intioetsen en zo zien waar ze de homeopatische spullen verkopen, 9 van de 10 keer zijn dat dan wel dierenartsen.
Maar dat wil niet zeggen dat ze ook een holistische zienswijze hebben. Ik ken er wel een paar hier die wel homepatische spullen verkopen, maar je krijgt het er altijd naast.
Door lyadeh
#691078
Jolly schreef: je kan bij http://www.puurnatuur.nl je postcode intioetsen en zo zien waar ze de homeopatische spullen verkopen, 9 van de 10 keer zijn dat dan wel dierenartsen.
Dat is een goede tip!!!Maar ik weet de namen wel van enkele da.!!Ik zou alleen graag willen weten welke da.er hier goed staat aangeschreven. Je gaat toch het liefst naar een da.waar je positieve berichten over hoort .DAT is mijn vraag....welke hom.da staat goed aangeschreven hier in het Noorden? ?????Ik zoek niet EEN hom.da maar DE hom.da. ??? :(Wie heeft ervaringen met een goede hom.da??????
Door ulla
#691769
lyadeh schreef: Dat is een goede tip!!!Maar ik weet de namen wel van enkele da.!!Ik zou alleen graag willen weten welke da.er hier goed staat aangeschreven. Je gaat toch het liefst naar een da.waar je positieve berichten over hoort .DAT is mijn vraag....welke hom.da staat goed aangeschreven hier in het Noorden? ?????Ik zoek niet EEN hom.da maar DE hom.da. ??? :(Wie heeft ervaringen met een goede hom.da??????
In Vriezenveen zit er eentje waar ik goede ervaingen mee heb,maar dat wil niet zeggen dat een ander hem ook goed vindt.
Mocht je het adres willen hebben dan hoor ik het wel. ::)
Door lyadeh
#692076
ulla schreef: In Vriezenveen zit er eentje waar ik goede ervaingen mee heb,maar dat wil niet zeggen dat een ander hem ook goed vindt.
Mocht je het adres willen hebben dan hoor ik het wel. ::)


Ik wist niet dat er in Vriezeveen een hom.werkende da. zit!En idd. het is heel persoonlijk.Maar ik ben blij met elke positieve reactie.....dus als je mij de naam etc. wilt doorgeven.....graag. Bedankt voor je reactie.!!!Ik vind het overigens vreemd dat ik zo weinig reacties krijg...Gaan er hier zo weinig mensen met hun dier naar een hom.werkende da????????? :o :o :o
#692192
lyadeh schreef: Ik vind het overigens vreemd dat ik zo weinig reacties krijg...Gaan er hier zo weinig mensen met hun dier naar een hom.werkende da????????? :o :o :o
Misschien zitten er wel weinig mensen uit het Noorden op dit forum..... En zijn hun honden allemaal kerngezond! ;) ;)
Gebruikersavatar
Door Angelique
#692351
Ik zit ook best noordelijk maar ben nog niet zoekende geweest naar een Hom. arts. Ben zeer tevreden met onze huidige dierenarts die ook wel alternatieve middelen werkt, maar een homeopaat is ze niet. Is ook niet erg, kom in de regel toch alleen maar om een inenting of om gaten te dichten ;D
Door lyadeh
#692483
tristan schreef: Misschien zitten er wel weinig mensen uit het Noorden op dit forum..... En zijn hun honden allemaal kerngezond! ;) ;)
Dat kan een reden zijn! En hopelijk heb jij gelijk !!!In het Noorden de gezondste honden 8) 8) 8) 8)
Door Sandra K
#692548
Mariette Kelfkens in Nieuw Balinge (vlak boven Hoogeveen). Zij komt van dezelfde 'school' als Tannetje Koning. Ik heb hele goede resultaten met haar behaald bij gedragsproblemen.
Door ulla
#692563
lyadeh schreef:

Ik wist niet dat er in Vriezeveen een hom.werkende da. zit!En idd. het is heel persoonlijk.Maar ik ben blij met elke positieve reactie.....dus als je mij de naam etc. wilt doorgeven.....graag. Bedankt voor je reactie.!!!Ik vind het overigens vreemd dat ik zo weinig reacties krijg...Gaan er hier zo weinig mensen met hun dier naar een hom.werkende da????????? :o :o :o
Hoop dat de bp bij je is aangekomen.
 Terug naar “Alternatieve geneeswijzen”

Barfplaats wordt gesponsord door