Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot kant en klaar versvlees

Moderator: eelke

Door MARCELDH
#68736
hallo
ik vroeg me toevallig af als ik duck inkoop rechstreeks van duck 160 kilo zou het dan om gaan of het dan ook werkelijk gaat schelen
misschien weet iemand hier de prijs per kilo dan
en of er misschien geinterreseerde zijn die mee willen doen in omgeving den haag
groetjes marcel
Door willeke
#68862
Toevallig ben ik laatst gebeld door duck,omdat ik een proefpakketje gehad heb.
Per 160 kilo is de prijs per kilo 1,81

Groetjes Wil
Door MARCELDH
#68895
als dat zo is vind ik het mar verrot duur
dat is alsnog 29 euro per 16 kilo doos
dat scheelt me dus maar 3 euro per doos
slegte deal dan
ik had tog wel gedacht 25 euro per doos ofzo
Door Elvira
#69135
Ik weet niet of je ver van de grens af woont, want in België is de duck 1 euro per kg goedkoper (als je 16 kg koopt). Aangezien ik maar een paar km v.d. grens woon haalde ik het in België, maar ik geef nu Carnibest.

Elvira
Door MARCELDH
#69191
bedankt voor de tip
misschien wel de moeite waard om naar belgie te rijden ik woon in den haag maar als we genoeg halen met ze alle dan scheelt het tog enorm
op wat kwam de prijs dan per kilo?
neem aan dat je niet 80 cent bedoeld inplaats van 1,80 :o
groetjesss
Door Laurence
#69246
Wij betaalden vorig jaar toen we nog Duck voerden, 1,75 per kilo (27,92 per doos). Deze prijs gold vanaf 10 dozen (kennelkorting). Dan komen ze het ook nog brengen (gratis).

Peys Doggyfood bv, tel. 013-4555771
Door casangio
#69427
[quote="willeke"]
Toevallig ben ik laatst gebeld door duck,omdat ik een proefpakketje gehad heb.
Per 160 kilo is de prijs per kilo 1,81

Groetjes Wil
[/quote]

Dat is goedkoop, als je nagaat dat ik bij Tom en Co
2.59 per kg heb betaald. Tenminste dat heb ik er vorige jaar in de lente voor betaald. Nu voer ik het niet meer omdat er volgens mij teveel pens en rijst in zit.
Door MARCELDH
#69503
karisia van duck heeft mij vanmiddag gebeld
als je 160 kilo besteld kost het 1,84 per kilo
in mijn geval wordt het dan bezorgd via een groothandel in den haag
het kwam er dus op neer dat ik dan 29,50 per 16 kilo doos betaal en een losse doos kan je hier kopen voor 32 euro
dat vind ik dan best tegenvallen want je moet in 1 keer zoveel afnemen en het scheelt je maar 25 euro
nu ben ik dus nog benieuwd naar de prijs als je zoiets in belgie laat bezorgen
Door MARCELDH
#69559
jah ik had nog maar is gebeld en ze zei 25,75 als je het liet bezorgen door duck
maarja dan moet ikt dus wel daar gaan halen en dat kost ook weer geld dus ben uiteindelijk niet goedkoper uit woon er tever voor van belgie af ???
danmaar iemand lief aankijken voor een groothandelpasje aan te vragen ;D
Door ~anna~
#69571
Mijn plan was ook om 160 kg te laten komen maar dan ligt het hier 5 maanden ik heb liever iedere 3 of 6 weken verse aanvoer.Ik voer uitmuntend en lams en rijst maar ik kan even de prijslijst niet vinden.Waar koop jij het nu? Wij wonen niet zo heel erg ver van elkaar vandaan en ik heb een grote vriezer.Lees net je berichtje nog even door wat ik wel weet is dat ik goedkoper uit ben dan toen ik het nog bij de dsz kocht
Laatst gewijzigd door ~anna~ op ma 22 mar 2004, 18:16, 1 keer totaal gewijzigd.
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie Kant en Klaar Versvlees”

Barfplaats wordt gesponsord door