Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

Door charmed
#689390
Gisteren was Savannah 4 maanden vrij van Aanvallen :)

Het was de laatste weken even spannend omdat ze iets te pakken had gehad waar ze niet zo goed tegenkon. Ze heeft wel een dag gehad dat ze tegen een aanval aan leek te zitten, toen is ze ook gebeten door 2 andere dames hier, maar ondanks dat heeft ze het toch gehaald. 4 maanden vrij van aanvallen :) Joepie

Gr. jacqueline
Gebruikersavatar
Door Angelique
#689429
Klop het maar af. Hier praten we er eigenlijk nooit over, want we hoeven het maar te zeggen, van "goh...gaat goed hé" en prompt volgt er een aanval.
Hopen dat het bij jullie zo blijft!
Door charmed
#689476
Oh ja, is ook zo, normaal zet ik het er altijd bji, ik ga ook afkloppen, nu direct ;)

Gr. jacqueline
Angelique schreef: Klop het maar af. Hier praten we er eigenlijk nooit over, want we hoeven het maar te zeggen, van "goh...gaat goed hé" en prompt volgt er een aanval.
Hopen dat het bij jullie zo blijft!
Door charmed
#690697
Iedereen bedankt voor de felicitaties.

Vandaag was Savannah mee naar de dierenarts niet voor zichzelf, maar de da zat naar de rug te kijken en dat vond ze er niet zo goed uitzien, dus mocht ze ook even op tafel :(

Ze hebben haar met plaatselijke verdoving de plek van de bijtwond helemaal weggesneden, dit zag er echt niet leuk uit, daar hadden we één dezer dagen echt gig problemen mee gekregen. Was wel blij dat ze niet onder narcose hoefde, daarom hebben we het ook gelijk laten doen. Narcose is voor haar een trigger naar aanvallen. Stress ook, maar met stress is dat niet gegarandeerd. De narcose is bij haar de trigger geweest naar haar eerste aanval die maar liefst een uur onafgebroken heeft geduurd.

We hebben haar gelijk laten helpen, ik mocht mee, de plaatselijke verdoving geven is een heel pijnlijk gebeuren :( Dit was geen pretje om te zien. Vooral niet waar de wond het gevoeligst was. Daarna hebben ze een hele grote plak eruitgesneden, heel diep. Ik moest natuurlijk even kijken toen ze hem net uitgehold had en dat was niet zo'n goed idee, bij nader inzien. Ben even gaan zitten. En was al snel weer terug toen ze aan het hechten waren, toen heb ik Savannah lekker geknuffeld :) Ze heeft een grote ritssluiting op de rug

Afbeelding

Ze is een heel knappe meid vind ik. Ze heeft het super gedaan, ze lijkt nu goed te herstellen, ze reageerd niet anders dan anders ;) Volgens mij is ze het alweer vergeten dat ze naar de dierenkliniek is geweest :) Ze was wel even zwaar beledigd en kroop na de operatie onder de stoel, zo van zie me nu nog maar eens te pakken ;) hihi

Oh ja, iedereen bedankt voor de felicitaties ;)

Gr. jacqueline
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door