Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot kant en klaar versvlees

Moderator: eelke

Door Boxergek
#690427
Nikky heeft hier zojuis het grootste gedeelte van mijn ovenschotel opgegeten. De muts!!!
En ik had er zo'n zin in. Lekker kabeljauw met veel uien, aardappels en spekjes.
Nou weet ik dat uien giftig zijn voor honden, maar in hoeverre??? Ik denk dat ze ongeveer een hele ui op heeft! En de rest...
Door 202Spots
#690450
Alleen wanneer er TEveel en TEvaak ui word gegeven kan het schadelijk zijn.
Het ergste wat je nu kan verwachten, is misschien wat diaree en lekkere stink poepies.
(en aardappels stinken ook :o)
Laatst gewijzigd door mahuni op vr 12 jan 2007, 18:05, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
Door Angelique
#690458
[quote="Boxergek"]
Nikky heeft hier zojuis het grootste gedeelte van mijn ovenschotel opgegeten. De muts!!!
En ik had er zo'n zin in. Lekker kabeljauw met veel uien, aardappels en spekjes.
Nou weet ik dat uien giftig zijn voor honden, maar in hoeverre??? Ik denk dat ze ongeveer een hele ui op heeft! En de rest...


[/quote]

Giftig is een erg groot woord voor een ui :-\
En één ui is niet een echt schokkende hoeveelheid. Ik denk vanavond af en toe een flinke boer en scheet, morgen een beetje rare ontlasting en meer last zal hij er niet van hebben.

(ga jij nou zijn lamsrib opeten ;D ;D ;D)
Door Boxergek
#693425
Nikky heeft volgens mij een erg sterk maag- darmstelsel!
Na de ovenschotel geen diarree en ook het stinken viel erg mee. Verder ook helemaal niets gemerkt aan haar.
Gebruikersavatar
Door Angelique
#693632
[quote="Boxergek"]
Nikky heeft volgens mij een erg sterk maag- darmstelsel!
Na de ovenschotel geen diarree en ook het stinken viel erg mee. Verder ook helemaal niets gemerkt aan haar.
[/quote]

Nou, voor herhaling vatbaar zeggen we dan ;D ;D

en ben jij ook goed bekomen van je boterham ;D
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie Kant en Klaar Versvlees”

Barfplaats wordt gesponsord door