Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot het zelf samenstellen voeding.

Moderator: Lizzy

Gebruikersavatar
Door *Monique
#690271
dat de buffelhuiden tegenwoordig blijven liggen?
Toen ik nog "brokvoerder was", dacht ik er goed aan te doen mijn honden te laten kluiven. Ze kregen geregeld een groot buffelhuidbot, wat vooral door Didge verslonden werd of dat het een kalfsbot was!
Nu zijn ze vorige week (toen ik hier aan het opruimen was) een paar botten tegen gekomen (of opgegraven :-\), maar er word niet meer naar omgekeken. Ja, Didge ligt er wel even mee in de bench, en kluift er even aan, maar het is lang niet meer zo interessant als eerder ???
Kay en Vienna laten ze helemaal links liggen
Door Happy Tail
#690377
hihi

tja.....
ze krijgen nu volgens mij gewoon regelmatig echt kluifwerk, waardoor die behoefte gewoon voorzien wordt. wat kan een brokkenhond anders wegkluiven.
Hier ligt eigenlijk nooit wat te kluiven in huis
Door tiny
#690557
:o Dat is raar, sinds ik barf (4 mnd) heb ik het idee dat ze het kauwwerk helemaal door hebben en vliegen de buffelhuiden er door heen. Het liefst pakken ze ze van elkaar af, dan zijn ze voorgekauwd. :P
Door Golum
#690994
Gollum heeft die dingen nooit lekker gevonden.. Hihi, ik heb er wel eens aan geroken en geproefd maar mij maak je er ook niet blij mee hoor ;)
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie BARF”

Barfplaats wordt gesponsord door