Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

Door kdecoene
#688964
Daydo heeft deze nacht overgeven en ??

Ik vermoed een 4tal keer overgeven er lag een kleine portie vlees/vet en ietwat bot en dan nog 3 plassen groen vocht niet geelachtig zoals gal maar echt groen.
Er was niets te zien van gras ofzo alleen groen water.

Eergisteren kreeg hij eendkarkas en gisteren wat gekregen botten waar hij alleen het vlees afknaagt, gisteren was eigenlijk een vastendag maar ik heb die botten gekregen. Dus ik dacht dan vast hij maar een dag later.

Wat zou er nu gebeurd zijn?  Het rook echt naar iets die aan het rotten is, groenten heeft hij niet gekregen dat zou anders die groene kleur kunnen verklaren. Hij heeft niet uit een sloot gedronken dus dat is het ook niet.
Vandaag krijgt hij geen eten, wat kan ik nog meer doen?
Door Lizzy
#688987
Het lijkt wel of er iets heerst. Er staan nog een paar andere topics in medisch van honden die zich rot voelen en vooral overgeven. Maar als je het niet vertrouwt: moet je denk ik toch even naar de DA.
Door kdecoene
#688995
Bedankt Lizzy,
we gaan nog eventjes afwachten het is pas de eerste dag.
Als het niet betert neem ik zeker contact op de da.
Zijn stoelgang is niet waterig maar toch slap en heel lichtbruin.
Hij is ook niet in zijn normale doen, veeeeeeel rustiger.
Op zich heel goed dat hij eens niet in overdrive gaat, maar als hij daarvoor ziek moet zijn dan maar liever niet.
We zien wel wat het morgen word, of zou ik toch een probiotica en of groene leemkuur geven, voor een week ofzo.
Door charmed
#689343
klopt, was vorige week bij vriendin die had alle honden ombeurten ziek. En ze zei dat bij haar vriendin dehonden ook al ziek waren geweest. Het heerst dus wel.

Dus ik ben al aan het duimen dat die bij mij niet ziek worden. Moeten vrijdag met Ylanie terug naar Dodewaard, lange rit uiteraard, dan is het niet prettig honden ziek te hebben.

Gr. jacqueline
Lizzy schreef: Het lijkt wel of er iets heerst. Er staan nog een paar andere topics in medisch van honden die zich rot voelen en vooral overgeven. Maar als je het niet vertrouwt: moet je denk ik toch even naar de DA.
Door kdecoene
#690300
Daydo is er weer bovenop, alhoewel ???
Geen slappe stoelgang en niet meer overgeven.
Ik geef hem wel een dag of 4 kip, tot hij er weer helemaal is.
Hij staat meerdere malen met achteruit gedrukte oren(staart heeft hij niet) zonder dat ik iets opmerk.
Ik geef hem wel probiotica en groene leem, hoe lang moet zo een kuur duren?
Zijn enkele dagen voldoende of moet het 7 of 14dagen?
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door