Hier kun je al je vragen en problemen kwijt over het zelf samenstellen voeding voor katten.

Moderators: koekje, pearlsofpassion

Door Skylos
#687699
Ik vroeg me af wat de gemiddelde weekprijzen zijn voor katten op kvv met 1 a 2 daagjes barf erbij.

Ikzelf zit met een niet al te groot maandbudget maar wil toch geen brokjes geven ondanks dat ze goedkoper zijn.
Aangezien mijn katten last hebben van kortharige plekken en korstjes heb ik het besluit genomen om ook hun van de brokjes af te halen.

hoop dat het hier goed staat.

Alvast bedankt!
Door Mevroi Kruim
#687741
Jeetje, wat kost dat .... ik voer uitsluitend barf, en koop groot in voor honden en katten. Een kilo of 100 per keer, in mijn vriezer past ong 120 kilo. Gemiddeld betaal ik zo'n 1,50 tot 1,70 per kilo voor de honden, de katten zijn iets duurder omdat ze geen pens en ribben en weinig kopvlees eten. Eurootje of 2 per kilo schat ik.
Gebruikersavatar
Door ingeastrid
#688155
Hoi,
wij geven nog maar net carnibest, en ik geef 250 gram CB per dag aan 4 katten (twee grote en twee kleine) Daarbij een kippenekje voor de liefhebber en onze nierpatient krijgt in de loop van de dag vaker een hapje (nat uit een zakje) renal niervoer of een stukje kipfilet om hem bij te voeren.
Er staat ook een bakje catloversgold brokjes wat voornamelijk door de kleintjes wordt gegeten.

Dus met 1 kilo CB van 4 euro doe ik bijna 4 dagen, 1 kippenekje per dag kost 8 cent en aan de rest ben ik misschien 1 euro kwijt per dag.

Groet,
Inge
Door superzonica
#690318
Mijn dame krijgt alleen Bandit en doet ongeveer een week met een bakje (2,95 voor 500 gram). Moet ik er wel bij vertellen dat ze klein van stuk is. Voor mij is Bandit goedkoper dan brokken ( RC Indoor), daar at ze veel meer van en dat even los van alle gezondheidsellende en extra kattenbakvulling die je nodig hebt bij katten op brok.
Door zurca
#690326
Is even denken...
Ik voer alleen Bibi aan mijn drie katten...Met 3 pakjes van 250gr. doe ik 2dagen.
Per pakje kost het 0,90 eurocent maar omdat ik groot insla (gelijk ook voor de honden) krijg ik 10% korting. Dus voor 2 dagen voor drie katten is dat 2,43 euro.
En ze snoepen soms ook mee van de honden, vinden ze nog veel lekkerder dan hun eigen voer. Vooral de lam/rijst is favoriet ::)
 Terug naar “Vragen, problemen en discussie BARF en KVV”

Barfplaats wordt gesponsord door