Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot het zelf samenstellen voeding.

Moderator: Lizzy

Door Batatinha
#689395
Hoi,

Ik vroeg me af of een hond zuurkool mag hebben. Vond het niet in de bieb.

Iemand het antwoord?


Groetjes Marieke
Door Lizzy
#689399
Ja hoor, een beetje zuurkool mag wel. Het is kool en het is in zout ingelegd dus ik zou niet teveel geven. Teveel zuurkool is niet gezond. Maar ik maal af en toe wel een pakje zuurkool door de groentemix hoor (da's 1 pakje op 4 weken groentemix a 300 gram per portie).
Door 202Spots
#689546
Hier zijn ze ook gek op zuurkool,wanneer ik voor onszelf heb,dan staan ze te kwijlen totdat ze 'n pluk krijgen.
Door Dogshome
#689750
hahaha zuurkool doen ze hier een moord voor  :P
Is ook de enigste groente die ze echt lekker vinden.
Door Lil
#689848
Ik moet denken aan de lucht toen ik een keer iets te veel had gegeven  :-X pfff..... (en dat hoor je dan de hele avond)
Door Happy Tail
#689944
tja het blijft kool nietwaar???
hier gaat ook wel zuurkool mee als we het zelf eten dan altijd een plukje in Baya der groentemix. Ze ruikt er minder van dan wanneer ik 1 ielepilieg pietepeuterig iniminie klein baby spruitje in de groentemix van de dag doe:-)
Door Saskia C.
#691017
Geven jullie die zuurkool rauw of gekookt? En pureren jullie het eerst nog?
Door 202Spots
#691147
Saskia C. schreef: Geven jullie die zuurkool rauw of gekookt? En pureren jullie het eerst nog?
Gewoon zoals de zuurkool uit de pot komt...wanneer ik 'n pluk geef dan krijgen ze het zoals het is, wanneer je het door de groentemix wil malen dan word het gepureerd net als de andere groentes.
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie BARF”

Barfplaats wordt gesponsord door