Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot het zelf samenstellen voeding.

Moderator: Lizzy

Door bulllover
#68776
Hallo, ik had een lekker maaltje klaargemaakt met verse wijting, rauwe vis dus. maar toen spike het op had kwam alles er weer uit. Kan het zijn dat hij het niet kan verdragen?
Door Diegel
#68802
Heeft hij het daarna weer opgegeten?
Dat doen ze soms als ze te snel gegeten hebben of als het te koud was... helemaal niet mis mee...
Of was hij er echt ziek van en keek hij er dan niet meer naar?
Was het direct na het eten of een tijdje later?
Door ziggy
#68824
Was de vis heel vers? Ik bedoel had de vis nog geen geur van vis?
Wanneer dat idd zo is dan was ie nog niet goed
"bestorven". Beter de vis iets langer laten liggen en dan aan de hond voeren.
Ziggy heeft dat fenomeen ook 2x gehad met heel verse vis. Nu laten we de vis enkele dagen in de diepvries en na het ontdooien blijft het er wel in.
Groet,
Vic.
Door 202spots
#68834
Ik geloof dat de meeste honden eerst aan rauwe vis moeten wennen...
Of misschien was het TEveel?
Ik ben ook benieuwd of Spike het later weer opnieuw heeft opgegeten?
Door bulllover
#68968
nou, het visavontuur was geen succes :'( Ze hebben allebei de hele avond lopen spugen :-X Ik had ong 600 gr in stukken gesneden met gfmix en een beetje pasta en dat verdeeld over twee honden. Ze hadden allebei helaas niet de behoefte om het weer op te eten, dus we konden het mooi zelf opruimen :-X
Door oebaya
#69104
Heb met rauwe vis alles al geprobeerd,maar het blijft eruit komen. Hier wordt het wel weer opgegegeten, maar komt er dan een 2e keer uit.
Ook overgieten met heet water helpt niet. Alleen echt even de kook er over, dan verdragen ze het uitstekend.
gr.
Nicolette
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie BARF”

Barfplaats wordt gesponsord door