Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot het zelf samenstellen voeding.

Moderator: Lizzy

Door Ziviaantje
#689560
Indy, mijn pup van 8 maanden, staat op KVV en krijgt ernaast regelmatig BARF, maar zit er altijd mee te trutten. Ik zit zelfs te denken om maar te stoppen met BARF en alleen op KVV te blijven. Ze begraaft steeds haar eten. Nu heb ik ook een hond van bijna 15, altijd op brokken gestaan, maar eet nu een half jaar KVV. Zit ze gisteren ineens een eendenkarkas op te kluiven die ze gevonden had ( Indy verstopt het niet goed genoeg  ;D ). Nooit gebarft, en hoppa, netjes kauwen en zo naar binnen. Zucht.... Ik heb haar niet op BARF omdat ze versleten tanden heeft en ik dacht "dat ga ik haar niet meer aanwennen op die leeftijd" ::) Ik wou dat Indy zo lekker ging kluiven..... zucht  :o
Door Boefke
#689641
Goh zeg, je 'oudje' heeft er een roeping voor!
Mijn hond heeft bij veel barfdingen ook enorm lopen trutten in het begin, maar het is bij hem helemaal goed gekomen :D
#689659
Goed van jouw ouwetje! Lekker barfen dus!
En misschien heeft Indy gewoon te weinig honger om moeite te doen voor barf. Pups in de groei hebben vaak periodes dat ze hard groeien en dan ook scheuren van de honger, en periodes dat de groei stilstaat of veel rustiger gaat, en dan hebben ze veel minder honger.
Gebruikersavatar
Door pike
#690895
En als het gebit van je oude hond erg versleten is, kun je misschien kiezen voor vleesbot van hele jonge beestjes. Zo had ik van de week bv kleine kippetjes, ze wogen zo rond de 7 ons. Die kon ik met een klein keukenmesje  in tweeën snijden, zo zacht waren die botjes!
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie BARF”

Barfplaats wordt gesponsord door