Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot het zelf samenstellen voeding.

Moderator: Lizzy

Door "inge"
#688849
Ik kreeg altijd al van iedereen komplimenten dat mijn shelties er zo goed en mooi uit zien. Maar sinds ze grotendeels barfen vind ik ze nog mooier en beter qua vacht en bespiering.Ik zie duidelijk verschil.  :D
Door karin G
#688865
Ik krijg heel regelmatig complimenten over mijn hond die deels barft/KVV't
Als ik zie hoe goed ze het erop doen ben ik dik tevreden, bovendien hoefde meneer geen brok, gelijk had ie.
Het leuke is dat ik nog nooit van barf gehoord had, ook niet van ëen vers vleesdag" toen ik de hond kreg, ik hoorde ervan en iemand begon over barf en meteen was er een klik, het klonk zo logisch, hij eet alleen geen biologisch :-[
morgen komt er een uitgebreider pakket binnen, duim ff dat ie ook strotten lust enzo haha
Door Lizzy
#689255
[quote=""inge""]
Ik kreeg altijd al van iedereen komplimenten dat mijn shelties er zo goed en mooi uit zien. Maar sinds ze grotendeels barfen vind ik ze nog mooier en beter qua vacht en bespiering.Ik zie duidelijk verschil.  :D
[/quote]

Leuk he! En herkenbaar hoor. Ik vond dat mijn honden al erg voorruit gingen toen ik ze ooit van brokken op versvlees zette. Maar van versvlees naar BARF was net zo'n, zo niet een nog groter, verschil!
Door Qwertu
#689344
[quote=""inge""]
Ik kreeg altijd al van iedereen komplimenten dat mijn shelties er zo goed en mooi uit zien. Maar sinds ze grotendeels barfen vind ik ze nog mooier en beter qua vacht en bespiering.Ik zie duidelijk verschil.  :D
[/quote]

Klopt! Je ziet inderdaad verschil tussen kvv en barf. Best leuk, toch?  :D
Door judith1967
#689403
Vind Cairo er ook erg goed uitzien nu hij barft.
Hij glanst super,het zwart en bruin lijkt wel dieper van kleur te zijn geworden.
Het valt mij op dat ie helemaal niet meer zo erg  verhaart,dat was op brok wel anders.Hij heeft niet zo echte hondelucht bij hem en zijn vacht voelt ook heel zacht aan.
Door Happy Tail
#689961
en des te raadselachtiger is dan dat mensen zeggen dat hun hond het PRIMA doet op brok. Hier ook een stevige gespierde dame op de bank liggen pitten na een maaltijd Barf
Door judith1967
#689968
Happy Tail schreef: en des te raadselachtiger is dan dat mensen zeggen dat hun hond het PRIMA doet op brok. Hier ook een stevige gespierde dame op de bank liggen pitten na een maaltijd Barf
Cairo zag er vroeger ook goed uit toen hij Cavom(,sorry :-[)kreeg,alleen nu ik er zo over nadenk,hij verhaarde toen ontzettend.Kon wel 2 x per dag stofzuigen.hij was toen ook wel wat moeilijker op gewicht te houden,hij werd gauw te dik door die brok.Enja de ontlasting,jeetje dat was een berg toen,vergeleken met wat hij nu produceert. :D

Maar ben helemaal overtuigd,al bijna 2 jaar,dus hier komt geen brok meer in huis!!!!!!
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie BARF”

Barfplaats wordt gesponsord door