Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

Door Anita*
#689194
Ik heb vanmiddag ondekt dat Tara een klein beetje mank loopt, ik ben gaan kijken en voelen maar ik zie niks. Het is haar rechter voorpoot en het zit waarschijnlijk in het derde kussentje vanaf haar duim, ik ken ze namelijk allemaal licht inknijpen maar bij de derde trekt ze haar poot terug, ik zie geen doorn of iets anders. Ik wacht het nog even af tot morgen en anders ga ik even naar de DA of moet ik niet zo hard naar de arts lopen? Is er hier op barfplaats nog iemand die dit meegemaakt heb?
Door *Natasja*
#689196
Zie je ook geen glassplinter of iets dergelijks (een glassplinter wil je bij kunstlicht nog weleens ontdekken door de glinstering als het licht er in een bepaalde hoek op valt)?
Door Anita*
#689202
*Natasja* schreef: Of misschien iets tússen de tenen?
Ik heb al met een extra lamp gekeken maar ik kan echt niets ontdekken ook niet tussen haar tenen, we hebben gisteren wel een flinke wandeling gemaakt zou het iets van spierpijn wezen? lijkt me stug hoor dat kan toch eigenlijk niet op haar kussentjes?
Door *Natasja*
#689203
Anita* schreef: Ik heb al met een extra lamp gekeken maar ik kan echt niets ontdekken ook niet tussen haar tenen, we hebben gisteren wel een flinke wandeling gemaakt zou het iets van spierpijn wezen? lijkt me stug hoor dat kan toch eigenlijk niet op haar kussentjes?
Nee, spierpijn aan haar kussentjes lijkt mij ook stug. En haar nagel, zie je daar iets aan?
Door Anita*
#689205
*Natasja* schreef: Nee, spierpijn aan haar kussentjes lijkt mij ook stug. En haar nagel, zie je daar iets aan?
[/quoteNee de nagel ziet er prima uit kan ik ook gewoon aankomen maar zodra ik in het kussentje knijp trekt ze haar poot terug
Door danielle1980
#689208
misschien voor de zekerheid in de biotex voor t geval er wel wat inzit?
maar ze kan zicht bv ook gestoten hebben, dat gaat wel weer over. ;)
Door Anita*
#689210
danielle1980 schreef: misschien voor de zekerheid in de biotex voor t geval er wel wat inzit?
maar ze kan zicht bv ook gestoten hebben, dat gaat wel weer over. ;)
Mag dat ook soda zijn ik heb geen biotex en inderdaad gestoten kan ook ze is ook zo bedrijvig.
Door Mister T
#689212
Anita* schreef: Mag dat ook soda zijn ik heb geen biotex en inderdaad gestoten kan ook ze is ook zo bedrijvig.
soda is ook heel goed ;)
Door danielle1980
#689214
Anita* schreef: Mag dat ook soda zijn ik heb geen biotex en inderdaad gestoten kan ook ze is ook zo bedrijvig.
ja ik heb zelf ook zo'n drukte maker en die stoot zich regelmatig. :-X
meestal dag erna is t dan weer beter, ik zou f in de soda doen en dan morgen even kijken of t beter is. ;)
Door Anita*
#689215
danielle1980 schreef: ja ik heb zelf ook zo'n drukte maker en die stoot zich regelmatig. :-X
meestal dag erna is t dan weer beter, ik zou f in de soda doen en dan morgen even kijken of t beter is. ;)

Doe ik.. ;)
Door Chaos
#689247
Heb je alleen gekeken tussen de tenen of ook gevoeld? Bij mijn Goldens zit aardig wat haar tussen de tenen, en moet je een doorntje echt voelen, zien doe je ze niet. Weet niet hoe dat bij jou Tara is.

Marlies
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door