Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

Door Fynn
#687748
Hoi
Allemaal bedankt voor het duimen .
Vandaag de uitslag doorgebeld gekregen het is geen auto immuunziekte gelukkig.
Uit de biopsie kwam naar voren dat het een chronische infectie is wat behandeld gaat worden met antibiotica.

Heb gisteren met de da gebeld want Fynns oor was ingescheurd naast de hechtingen.
Na overleg besloten er een pleister op te doen en ze zouden vandaag bellen naar het lab dat het met spoed onderzocht moest worden.Haal ik net de pleister eraf zijn alle hechtingen los ik ga proberen de wond tegen elkaar te drukken en een nieuwe pleister erop te doen.
Morgenavond hebben we een nieuwe afspraak staan bij de da.

Groetjes Rian,Ijuba en Fynn
Door Thelma
#687753
wat vervelend dat de hechtingen weer los zijn ,maar de uitslag van je biopt is wel erg mooi!!
Ab is niet alles maar als het er mee weg gaat is het toch mooi maar top!!
Door Lizzy
#688093
Fynn schreef: Hoi
Allemaal bedankt voor het duimen .
Vandaag de uitslag doorgebeld gekregen het is geen auto immuunziekte gelukkig.
Uit de biopsie kwam naar voren dat het een chronische infectie is wat behandeld gaat worden met antibiotica.

Heb gisteren met de da gebeld want Fynns oor was ingescheurd naast de hechtingen.
Na overleg besloten er een pleister op te doen en ze zouden vandaag bellen naar het lab dat het met spoed onderzocht moest worden.Haal ik net de pleister eraf zijn alle hechtingen los ik ga proberen de wond tegen elkaar te drukken en een nieuwe pleister erop te doen.
Morgenavond hebben we een nieuwe afspraak staan bij de da.

Groetjes Rian,Ijuba en Fynn
Oh wat heeeerlijk dat het niks naars is en goed behandeld kan worden met AB!
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door