Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

Door fokje
#688045
hallo

even niet over mij zelf maar voor m
n dochter .Ze heeft ook berner en die hond is heel erg actief nu hebben ze tegen haar gezegt dat ze hem visolie moest geven ,heefet ze dus gehaald met borage maar sinds gisteren geeft ze het en nu doet hij sinds vannavond niets anders dan overgeven zal het daarvan komen ????

had al tegen haar gezegt  om daar mee te stoppen want voorheen mankeerde hij niets kan mischien zijn dat het bij hem niet goed valt of van de borage die erin zit . weten jullie hier misschien iets van .in iedergeval alvast bedankt
Door Lizzy
#688091
fokje schreef: gisteren 1 en vandaag 1
en hij doet al de hele avond niets anders dan spugen
Dan denk ik echt dat er iets anders aan de hand is. Heeft hij niks raars gegeten? Als hij zo vreselijk blijft spugen: ik ging naar de DA.
Door fokje
#688100
nee niets  had ik haar al gevraagd zij is gisteren dus begonnen  en daarna werd hij ook erg stil en rustig  en ze heeft vandaag weer gegeven en teon met spugen kan mischien zijn dat hij teveel krijgt daarvan  hij is ong 45 kilo en bijna 11 maand .....................had haar gezegt om het nog even aan te zien en als het niet over gaat morgen naar de da te gaan en hem verder niets geven dan alleen water
#688209
Mij hond Sari is ongeveer 60 kg en krijgt 2 capsules Visolie met borageolie. Hij moet er niet van spugen.

Het kan zijn dat hij moet wennen aan de hoeveelheid olie. Maar als hij blijft spugen zou ik proberen om even geen olie te geven. Dan te kijken hoe hij reageert. Daarna weer wel olie geven. Als hij daarna gaat spugen weet je waar door het komt.

Als hij door blijft spugen zonder de olie, naar de DA.
Door fokje
#688216
Robert Koncarevic schreef: Mij hond Sari is ongeveer 60 kg en krijgt 2 capsules Visolie met borageolie. Hij moet er niet van spugen.

Het kan zijn dat hij moet wennen aan de hoeveelheid olie. Maar als hij blijft spugen zou ik proberen om even geen olie te geven. Dan te kijken hoe hij reageert. Daarna weer wel olie geven. Als hij daarna gaat spugen weet je waar door het komt.

Als hij door blijft spugen zonder de olie, naar de DA.
hoi  ja dat had ik mijn dochter ook al verteld
maar ze belde al vanmorgen na het spugen van gisteravond bleef hij vannacht lekekr rustig en vanmorgen was hij weerr aan het springen en huppen door de kamer heen  had al gezegt nu even wachten met de capsules en geef hem eerst maar een klein beetje want als zijn maag van streek is niet ten veel geven en dan maar zien hoe hij daar op reageert  kijken waar het van komt
Gebruikersavatar
Door Sanyo
#688574
Lijkt me vreemd dat het daar door komt.
Ik heb Sanne wel eens 2 capsules per dag gegeven (tijdelijk) en ze heeft nergens last van gehad, terwijl ze maar 19 kilo is!
Ik geef ze wel tijdens het eten, ik weet niet of ze ze op een lege maag heeft gegeven?
Door fokje
#688705
Sanyo schreef: Lijkt me vreemd dat het daar door komt.
Ik heb Sanne wel eens 2 capsules per dag gegeven (tijdelijk) en ze heeft nergens last van gehad, terwijl ze maar 19 kilo is!
Ik geef ze wel tijdens het eten, ik weet niet of ze ze op een lege maag heeft gegeven?
ik heb haar nog even aan de lijn gehad,maar hij heeft niet meer gespuugd ik heb gezegt dat ze even 2 dagen moet wachten en dan weer wat geven en dan zien hoe hij daar op reageerd ,kan maar zo dat hij toch zelf wat onder de leden heeft gehad hoor ,maarja je denkt direkt aan die visolei met borage ,maar we wachten even hoe het gaat
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door