Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

Door Buddy
#687099
Buddy heeft gisterenmorgen een beetje groen-geel vocht gebraakt en deze morgen terug.
Ik heb hem nu nog geen eten gegeven omdat ik denk dat ik zijn maag-darmstelsel beter effe kan laten rusten, maar hij lijkt me nogal misselijk. Zou ik eventueel wat primperan geven?
Door Buddy
#687103
Nee...

Ik vraag me nu ook af of hij van een lege maag niet nog meer misselijk gaat worden, wat nog al es voorkomt bij hem.
Door Lizzy
#687104
Buddy schreef: Nee...

Ik vraag me nu ook af of hij van een lege maag niet nog meer misselijk gaat worden, wat nog al es voorkomt bij hem.
Heeft hij trek? Als hij trek heeft, dan zou ik hem persoonlijk wat te eten geven. Al is het maar een beetje kwark/yoghurt met een banaantje. Even kijken of dat er in blijft....

Jammer dat je geen Okugest hebt. Dat werkt heel goed bij misselijkheid!
Door Buddy
#687107
Buddy heeft altijd trek  ;D  Ja, die okugest moet ik maar es aanschaffen, maar Buddy is echt heel weinig ziek, vandaar dat ik niets in huis heb...

Misschien probeer ik met wat gemalen rauwe kipfilet. Gisteren heeft hij ook gewoon gegeten en geen problemen. Hij braakt ook geen voedsel, enkel een gelig groen vocht.
Laatst gewijzigd door Buddy op zo 07 jan 2007, 11:50, 1 keer totaal gewijzigd.
Door charmed
#687164
denk dat dat gewoon is omdat hij een lege maag heeft, ik zou hem toch wat eten geven. Mijn honden reageren ook zo op een lege maag. En als ik ze dan geen eten geeft, blijven ze overgeven tot bloedens toe.

Ik denk dat ie gewoon zijn maag leeg heeft, en juist wat in zijn maag moet hebben om niet weer over te geven.

Gr. jacqueline
Buddy schreef: Nee...

Ik vraag me nu ook af of hij van een lege maag niet nog meer misselijk gaat worden, wat nog al es voorkomt bij hem.
Door Buddy
#687222
hij heeft juist een beetje gegeten...
Enkel een lege maag zal het niet zijn, hij braakt anders toch ook niet 's morgens? En nu twee dagen na elkaar...
Door Lizzy
#687264
Buddy schreef: hij heeft juist een beetje gegeten...
Enkel een lege maag zal het niet zijn, hij braakt anders toch ook niet 's morgens? En nu twee dagen na elkaar...
Nee, dat denkt ik ook niet. Heeft hij iets geks gegeten? Hoe voelt hij zich verder?
Door Buddy
#693365
Het is een paar dagen beter geweest, maar nu is hij terug misselijk wakker geworden. Hij heeft gisterenavond konijnerug gegeten.
Ik ga es beginnen opschrijven wat hij eet en wanneer, misschien is er iets wat hij niet goed kan verteren...
Door Stef@nie
#693381
Maxi heeft ook een tijdje 's ochtends geel schuim overgegeven. Onze DA zei toen wel dat dit door een nuchtere maag komt en die adviseerde om het avondeten op een later tijdstip te geven, of om later op de avond nog een beetje eten te geven. Dit heeft bij Maxi wel geholpen. Misschien is een lege maag inderdaad niet de oorzaak, maar misschien is het het proberen waard. 
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door