Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot kant en klaar versvlees

Moderator: eelke

Door sluweschaduw
#686444
imand die ik ken heeft voor het eerst carnibest gevoerd
nu had ze er meteen een stuk ijzerdraat in zitten
niet zo mooi dus  >:(
ze heeft gebeld en kreeg meteen een paar kilo kado aan gebonden
hebben jullie dit ooit mee gemaakt ?
Door charmed
#686674
Ik heb het met Carnibest gelukkig nog nooit meegemaakt. Het kan altijd voorkomen dat er iets uit de machine of lopende band in de voorraad komt.

Wij hebben het met Rodi gehad, we wilden de pups rodi doen en gelukkig dat we alles fijn moesten prakken, toen kwamen we een groot stuk plastic tegen, dit was van een mal van de machine in het voer terecht gekomen.

Wij hebben inderdaad ook een paar pakjes rodi gratis gekregen ;)

Gr. jacqueline
Door Jeannet & Gimli
#687038
Tot op heden (gelukkig) nog niet mee gemaakt, maar het is inderdaad wat Charmed zegt,  het kan per ongeluk er tussen komen.
Door K@rin
#687500
Ik voer nu al zo'n 4 jaar Carnibest en ik heb er nog nooit van gehoord .........
Door doubansluna
#688498
ook ik ken het gelukkig!!!!! niet...... (er stond hier ook ergens een ander topic op over een stukje prikkeldraad in het vlees.) er werd toen ook verwezen naar de pens..  Hier kunnen soms nog rare dingen in zitten...
Maar voorals nog ik ken het niet.. gelukkig!!!!

Groetjes Debbie
Door Ine
#688943
Ook hier in de afgelopen 4 jaar geen problemen, ook niet bij andere gebruikers bij mij in de buurt.
Bij mij gaat er dagelijks ruim 5 kilo voer door, dus ben een aardige gebruiker ervan.
Door Elise
#689135
Ook hier in 3 1/2 jaar tijd niet meegemaakt, het kan gebeuren natuurlijk, gelukkig heeft ze het opgemerkt.
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie Kant en Klaar Versvlees”

Barfplaats wordt gesponsord door