Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot kant en klaar versvlees

Moderator: eelke

Door Danny
#685729
Zo heb eens even goed rond gekeken en ik kom er achter dat ik aan heel wat kvv kan komen hier in de buurt!
Welk merk raden jullie af? Waar zitten geen echte botten in maar calcium poedertjes??

-Carnibest
-Bibi
-Duck
-Energique
-Prins
-Runner
-Smuldier
-Rodi

Ik wil zoveel mogelijk af gaan wisselen maar misschien zeggen jullie dat ik 1 van deze merken beter niet kan geven...
Door Nataschja
#685732
Ik geef zelf carnibest natuur en kip, daar zitten wel stukken botten in.
En in de smuldier compleet zitten stukken botten.
Dus als je geen stukken wilt geven moet je die dus niet doen.

Maar waarom wil je geen stukken botten.
Door Nataschja
#685753
[quote="tt-tjes"]
Volgens mij zit in smuldier compleet een calcium supplement en geen gemalen bot.
[/quote]
Ik dacht dat ik er stukjes bot in gezien had, maar ik kan me natuurlijk ook vergissen.
Ik heb het nu pas 3 keer gegeven dus zo heel goed heb ik nu ook weer niet gekeken !!  ;D
Door Danny
#685757
Ja het gaat mij er dus om dat er wel bot (vermalen) is zit voor de calcium en geen suplement.....
Door Nataschja
#685764
[quote="Danny"]
Ja het gaat mij er dus om dat er wel bot (vermalen) is zit voor de calcium en geen suplement.....
[/quote]
Oh nu snap ik het.
In carnibest zetten stukken bot. Dan kan ik echt 100% zeker zeggen.
Door Danny
#685766
Ja van CB weet ik het. Hier in de buurt zit een leverancier, heb haar vanmiddag gesproken, ze woont om de hoek. Heb wat foldertjes gekregen.

maar van de andere merken weet ik het tus niet...hoop dat iemand er antwoord op heeft.
Door Fynn
#685770
Hoi Danny

Wij geven onze 2 ridgebacks Bibi versvlees en ons bevalt het heel goed.
Alsje op de website van Bibi kijkt kan je zien wat er allemaal inzit.
Wij vinden ze er heel gezond uitzien en dat zijn ze ook.

We geven wel een aantal dagen per week geiteribben,pens of kopvlees.

Groetjes Rian,Ijuba en Fynn
Gebruikersavatar
Door Angelique
#685806
[quote="Danny"]
Zo heb eens even goed rond gekeken en ik kom er achter dat ik aan heel wat kvv kan komen hier in de buurt!
Welk merk raden jullie af? Waar zitten geen echte botten in maar calcium poedertjes??

-Carnibest
-Bibi
-Duck
-Energique
-Prins
-Runner
-Smuldier
-Rodi

Ik wil zoveel mogelijk af gaan wisselen maar misschien zeggen jullie dat ik 1 van deze merken beter niet kan geven...

[/quote]

Volgens mij hebben alleen Runner, Smuldier en Rodi poedertjes. Zoniet, dan laat ik me graag verbeteren.
Maar voor de afwisseling zou ik ze zeker niet overslaan.
Door Yves
#685832
Ik zou ook lekker afwisselen. Zeker als het makkelijk te verkrijgen is.

Bandit (staat niet in je lijst) is 100% biologisch en heeft geen toevoegingen. Dus alle vit. en min. komen uit vlees, vis, orgaan en groenten.
Door judith1967
#686145
In smuldier kip zit 6 % gemalen (kippe)bot.
De andere varianten weet ik niet eigenlijk,maar je kan Mulder diervoeding gewoon even mailen met die vraag,dan krijg je netjes een antwoord terug. :)
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie Kant en Klaar Versvlees”

Barfplaats wordt gesponsord door