Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

Door fokje
#676605
hallo

ik had even een vraagje over capsules van borage olie ik had hier gelezen dat het erg goed was voor problemen met jeuk ................... ik had het vandaag opgehaald maar weet even niet hoeveel ik een berner moet geven van 49 kilo  en 10 maand en een berner van 45,5 kilo en 8 jaar
alvast hartelijk dank

Fokje
Door Jojo
#684943
Ik heb een tijdje gegeven aan Zusje. Zij was toen nog pup van 6 maanden, een kilo of 6 en ik gaf elke dag 1 zo´n capsule :)
Door fokje
#704362
ik heb het gebruikt voor de jeukerij van king want daar schijnt het ook goed voor te wezen maar voor hem hielp  het niet zo  ...............sinds dat ik king nu op compleetvoer van smuldier heb gezet gaat het prima met hem .de vacht is nog niet zo denderend maar begin is er we hebben hem afgelopen zaterdag met die mooie dag lekker gewassen  en nu komt het haar wat meer los ,maar veel jeukerij heeft hij nu niet meer ,hij heeftnu een hele brede baan over zijn rug lopen wat nu zijn echte volwassen vacht word

groetjes Fokje
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door