Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

Door Ascha
#684816
Ik voer Ascha sinds oktober cb natuur en de overgang van brok naar vers is goed verlopen.Ik heb geen ontgiftingsverschijnselen gezien.
Ze krijgt oa Drainage compositum voor haar fistels dus dat scheelt misschien ook.
Nu valt het me op dat ze de laatste weken veel op haar poten bijt, ik denk jeuk.Zou dit toch met de wisseling van voer te maken kunnen hebben?
Is het misschien goed om eens een andere versie van cb te geven en zoja welke?
Ik heb trouwens uitgebreid gezocht naar vlooien,maar die heeft ze niet.
(gelukkig.)
  groetjes Marijke
Gebruikersavatar
Door *Monique
#684946
[quote="Ascha"]
Ik voer Ascha sinds oktober cb natuur en de overgang van brok naar vers is goed verlopen.Ik heb geen ontgiftingsverschijnselen gezien.
Ze krijgt oa Drainage compositum voor haar fistels dus dat scheelt misschien ook.
Nu valt het me op dat ze de laatste weken veel op haar poten bijt, ik denk jeuk.Zou dit toch met de wisseling van voer te maken kunnen hebben?
Is het misschien goed om eens een andere versie van cb te geven en zoja welke?
Ik heb trouwens uitgebreid gezocht naar vlooien,maar die heeft ze niet.
(gelukkig.)
  groetjes Marijke
[/quote]

Is ze veel alleen thuis. Iets verandert in de thuis situatie??
Door Ascha
#684958
Nee,ze is zelden alleen thuis. Wanneer ik werk gaat ze met mijn man mee.
De dagen dat ik vrij ben is ze bij mij. Ook de thuissituatie is niet veranderd.
Ze maakt verder ook een vrolijke indruk. Speelt veel (ze is 2 jaar) met de bal en met de kat. Ze rollen samen de bal over, Ascha duwt de bal met zijn neus weg en Smir mept hem terug met z'n poot. Verder krijgt ze veel beweging en ben ik veel bezig met de clicker dus verveling is het denk ik ook niet.
Het bijten is pas sinds een paar weken. Ze bijt ze ook niet kapot en de huid ziet er niet onrustig uit ofzo. Vandaar dat ik me afvroeg of het misschien een reactie was op het veranderen van voer.
Gebruikersavatar
Door *Monique
#684985
Voor het ontgiften moeten de ervaren mensen maar kijken of er iets in zit, maar ik zat meer aan het fysieke aspect te denken.
Door Ascha
#685059
Bedankt voor je reactie.

Wanneer ze met iets bezig is kan ze ook plots beginnen te bijten dus ik denk toch een jeukprikkel.
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door