Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot het zelf samenstellen voeding.

Moderator: Lizzy

Door tiny
#684555
:( Vanavond dacht ik de hondjes lekker te verwennen met een half duifje. Ze keken elkaar aan met een blik van lust jij dit? eet jij dit? Nee, nou, dan ik ook niet. Ik heb ze nog even aan laten modderen maar de duif bleef onverricht terzake liggen op het terras. Ook overgieten met gekookt water mocht niet baten. Duif in de kliko, dan maar een maaltijde rauwe pens ontdooid wat er natuurlijk wel direct inging. Nou moe, denk je ze te verwennen. Duif is dus exit. :-X
Door Yves
#684575
Owh, zonde! Yves had denk ik wel ff langs willen fietsen. Die vindt duif (en eend, en lam, en geit, en rund, en kwartel, en kip, en hert, en, en, en) HEEEEEEEERLIJK.
Door Happy Tail
#684664
hier had ik een tijdje terug eenzelfde desilussie...een lekker eendje
Ja de poten van IC lust ik wel, maar als er dan weer meer onderdelen aan vast zitten niet hoor......2 keer voorgezet en zelfs lichtjes aangebraden niet hoor. vlees eraf snijden en dan door de groentenmix lukte nog net....
dan maar niet
Gebruikersavatar
Door *Monique
#684743
Vienna had het gisteravond ook met eend. Terwijl ze dat toch al vaker heeft gehad! Kay en Vienna voer in de trimsalon. Kay was klaar en ik loop er naar toe om ze er uit te halen en op te ruimen. Staat Vienna nog met een halve eend...... :'(zo van wil jij dit, ik niet hoor!. Even aan laten modderen, loop terug, is ze erbij gaan liggen. Kom terug, staat ze op en begint er aan te lebberen :'(. Ik heb hem weggehaald. Vanavond 2e poging!
Door Lizzy
#684810
Ja de meeste honden vinden duif echt niet te bikkelen.... Ik heb trouwens nog 4 wilde eendjes in de vriezer liggen.... Dat motten ze hier ook niet. Gratis af te halen ;D!
Door Sella
#684829
hmm tis dat wij 9 januari al een stel beveerde eenden meenemen als we naar cappelle moeten anders had ik een oudduitse herder die op de A4 de auto naar zoetermeer zou laten stuiteren ;D
Naar aanleiding van dat jij dit eerder melde was ik verbijsterd dat mijn kerel de wilde karkassen verslindt en de tamme hele eend(was eerst knetter lekker) nu met lange tanden eet maf beest ;)
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie BARF”

Barfplaats wordt gesponsord door