Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot kant en klaar versvlees

Moderator: eelke

#683047
Hij heeft nu vanaf gister 12 uur geen brokken meer gehad, alleen nog maar vers.
Dat eet hij natuurlijk op als of hij half uitgehongerd is.
En portie van 125 gram doet hij nog niet eens een halve minuut over.

Wat dus het meest ongelofelijke was, is dat zijn ontlasting vanmorgen al een heel stuk beter was.
Het is nu in een normale keutelvorm en niet meer een straaltje ontlasting wat eruit gespoten komt.
Het was natuurlijk nog niet een droge, vaste keutel, maar de vorm had het wel al !!!  ;D

De DA had me gewaarschuwd dat hij nog wel 3 dagen aan de diaree kon zijn met veel slijm en zelfs bloed erin.
Gelukkig zat dit er allemaal niet in.
Alleen flink wat stukjes onverteerde brok.

Het bewijsmateriaal heb ik netjes in een zakje meegenomen om mijn vriend met de neus op de feiten te drukken !!!
#683069
[quote="Nataschja"]Het bewijsmateriaal heb ik netjes in een zakje meegenomen om mijn vriend met de neus op de feiten te drukken !!![/quote]

Hij heb toch geen bruine neus nu he?  :D
Moet wel een beetje lachen hoor. Ik dacht dat ik een "drammerd" was naar mijn vriend toe met het brokkenverhaal, maar ik heb een overtreffende trap gevonden..........dat ben jij  :D ;D
#683143
[quote="pippy"]
Hij heb toch geen bruine neus nu he?  :D
Moet wel een beetje lachen hoor. Ik dacht dat ik een "drammerd" was naar mijn vriend toe met het brokkenverhaal, maar ik heb een overtreffende trap gevonden..........dat ben jij  :D ;D
[/quote]
Nee hoor, hij wilde het niet eens zien !!
Hij vond het erg smerig dat ik het mee terug genomen had  ;D
Tjah, de volhouder wint he.
En vooral als ik weet dat ik gelijk heb en weet dat het veel beter voor het beestje is dan ben ik echt niet gemakkelijk om te praten hoor !!
#683205
[quote="Nataschja"]
Nee hoor, hij wilde het niet eens zien !!
Hij vond het erg smerig dat ik het mee terug genomen had  ;D
Tjah, de volhouder wint he.
En vooral als ik weet dat ik gelijk heb en weet dat het veel beter voor het beestje is dan ben ik echt niet gemakkelijk om te praten hoor !!


[/quote]

gelijk heb je,trouwens mannen moet je op een slimme manier aanpakken en dan krijg je altijd je zin.
#684345
Het gaat al een heel stuk beter met Bailey zijn ontlasting.
Geen diaree meer !!!
Ook had hij erg veel last van vieze oogjes, maar dat is ook bijna weg.

Wel weer hele discussies met mensen uit mijn omgeving.
Waarom weer dat vlees, die brokken waren toch veel beter, bla bla bla !!
Ja, want onze vrienden hebben ook een pup en die krijgt brokken en dat is veel beter....  >:(
Wordt je toch gek van he !!!

Nou ja, ik ga nooit meer brokken geven dat weet ik wel zeker hoor !!  ;D
#684349
[quote="Nataschja"]
Het gaat al een heel stuk beter met Bailey zijn ontlasting.
Geen diaree meer !!!
Ook had hij erg veel last van vieze oogjes, maar dat is ook bijna weg.

Wel weer hele discussies met mensen uit mijn omgeving.
Waarom weer dat vlees, die brokken waren toch veel beter, bla bla bla !!
Ja, want onze vrienden hebben ook een pup en die krijgt brokken en dat is veel beter....  >:(
Wordt je toch gek van he !!!

Nou ja, ik ga nooit meer brokken geven dat weet ik wel zeker hoor !!   ;D
[/quote]

De tijd zal het leren.......
#684355
[quote="Angelique"]
De tijd zal het leren.......
[/quote]
Wat de meeste mensen dus ook als argument geven is dat brokken goedkoper zijn !!!
Echt de grootste flauwekul.

Die "vrienden" wat ik net zei zijn kennissen van mijn schoonzusje.
Die hebben dus een bokserpup (teefje) van 11 weken die de helft kleiner dan Bailey is.
Dat beestje krijgt dus 500 gram brokken per dag, dat is even veel als wat Bailey van zijn versvoer krijgt.
Die bokser krijgt royal canin.
49 euro kost zo een zak van 15 kilo en even snel rekenen: 49 euro : 30 porties = 1.63 per dag.
Dat betaal ik ook aan Bailey zijn voer en dan is dat Carnibest.
( dit zei de 1e dierenarts ook als argument, brokken zijn een stuk goedkoper en ziet precies het zelfde in als wat je nu geeft ) sorry mag ik effe  :puke:
Kan ik me toch zo kwaad om maken, maar bij zulke mensen heeft het geen zin om dit allemaal te zeggen.
Zo dit moest ik effe kwijt, sorry  ;D
#684362
[quote="Nataschja"]
Wat de meeste mensen dus ook als argument geven is dat brokken goedkoper zijn !!!
Echt de grootste flauwekul.

Die "vrienden" wat ik net zei zijn kennissen van mijn schoonzusje.
Die hebben dus een bokserpup (teefje) van 11 weken die de helft kleiner dan Bailey is.
Dat beestje krijgt dus 500 gram brokken per dag, dat is even veel als wat Bailey van zijn versvoer krijgt.
Die bokser krijgt royal canin.
49 euro kost zo een zak van 15 kilo en even snel rekenen: 49 euro : 30 porties = 1.63 per dag.
Dat betaal ik ook aan Bailey zijn voer en dan is dat Carnibest.
( dit zei de 1e dierenarts ook als argument, brokken zijn een stuk goedkoper en ziet precies het zelfde in als wat je nu geeft ) sorry mag ik effe  :puke:
Kan ik me toch zo kwaad om maken, maar bij zulke mensen heeft het geen zin om dit allemaal te zeggen.
Zo dit moest ik effe kwijt, sorry  ;D

[/quote]
Dat is een criterium waar ik niet eens op in ga. Want was als woef op een dag de jeukeritus krijgt en ze zo'n fijn zakje van de DA mee krijgen dan zijn we op dat punt meteen uitgel*ld en dan is vraag 2 van mij wat ze dan doen.
#684364
[quote="Angelique"]
Dat is een criterium waar ik niet eens op in ga. Want was als woef op een dag de jeukeritus krijgt en ze zo'n fijn zakje van de DA mee krijgen dan zijn we op dat punt meteen uitgel*ld en dan is vraag 2 van mij wat ze dan doen.
[/quote]
Nou Bailey was aan de diaree en kreeg ook een zakje brok mee ( want wat hij toen kreeg, carnibest, was dus echt fout ) en wat gebeurde er....
Nog meer diaree !!

Nou ja, iedereen moet zelf weten wat hij zijn hond geeft, maar 1 ding weet ik zeker.
Bailey doet het goed met zijn carnibest en die brok was dus echt smerige rotzooi.
Alleen nog maar vers voor hem.
#684821
Even een nieuwe update:

Vanaf gister middag alleen nog maar harde droge keutels !!!! 
Ben zo blij dat hij eindelijke van die diaree af is.
En het enige wat ik gedaan heb is:
zijn brokken weg, meteen carnibest gegeven met een schijf duck met alvleesklier en een flesje wat ik van de dierenarts gekregen heb ( homeophatisch, om zijn darmflora weer in orde te krijgen ) en dat was het dan ook eigenlijk !!! ( allemaal wel op advies van de DA )
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie Kant en Klaar Versvlees”

Barfplaats wordt gesponsord door