Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot het zelf samenstellen voeding.

Moderator: Lizzy

Door Daphne
#683228
Voor het eerst hertenstrotten getracht te voeren gisteren. Meneer weigerde echter. Toen ik het beter bekeek zag ik dat er kleine zwarte puntjes opzitten.
Hoort dat erop? Ze komen uit Mill.
Vanmorgen tijdens de tweede poging weigerde hij wederom en aangezien hij de tweede keer altijd wél eet, vraag ik het hier maar even.
Gebruikersavatar
Door *Monique
#683234
Vienna at ze de eerste keer ook niet. 2e keer aangeboden....ook niet. Toen heb ik het in stukken gesneden en toen at ze het op met wat spiervlees erdoor. Zwarte puntjes heb ik niet gezien. Geen bloed :o
Door Daphne
#683263
trimsalon schreef: Vienna at ze de eerste keer ook niet. 2e keer aangeboden....ook niet. Toen heb ik het in stukken gesneden en toen at ze het op met wat spiervlees erdoor. Zwarte puntjes heb ik niet gezien. Geen bloed :o
Hé Monique, Het zit ook niet op allemaal maar op een paar en dan vlakbij de opening van de strot.
Omdat Balou 2x weigerde dacht ik dat het misschien niet goed rook o.i.d.
Ben erg benieuwd wat het is...
Gebruikersavatar
Door *Monique
#683458
Daphne schreef: Hé Monique, Het zit ook niet op allemaal maar op een paar en dan vlakbij de opening van de strot.
Omdat Balou 2x weigerde dacht ik dat het misschien niet goed rook o.i.d.
Ben erg benieuwd wat het is...
Mij is niets opgevallen. Didge en Kay hebben ze zo opgegeten. Maar zal er volgende week eens op letten
Door conleeuw
#683465
Daphne schreef: Hé Monique, Het zit ook niet op allemaal maar op een paar en dan vlakbij de opening van de strot.
Omdat Balou 2x weigerde dacht ik dat het misschien niet goed rook o.i.d.
Ben erg benieuwd wat het is...
kan jij mischien een foto plaatsen??
Door Daphne
#683628
conleeuw schreef: kan jij mischien een foto plaatsen??
Ben ik niet zo'n kei in. Moet ook nog steeds uitzoeken hoe ik mijn onderschrift opleuk met een foto.
Deze portie is inmiddels weg gegooid maar bij de volgende ontdekking zal ik in ieder geval een fotootje maken.
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie BARF”

Barfplaats wordt gesponsord door