Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot kant en klaar versvlees

Moderator: eelke

Door Lizzy
#6827
Hoi, hebben jullie de folder van Rodi wel eens gezien? Ziet er goed uit zeg! De folder dan he... Ik ga dat natuurlijk niet aan mijn hond geven, maar het is wel een goede folder.

Er wordt eerst beschreven dat een hond een vleeseter is. Dan wordt uitgelegd wat het verschil is tussen carnivoren, herbivoren en onmivoren. Dan wordt er iets over energie en de darmflora verteld. Dan de voordelen van (hoe kan het ook anders) Rodi. Dan een stuk over Rodi in bijzondere omstandigheden (afspenen pups, dracht en lactatie, moeilijke eters, huid en vachtproblemen, diarree, prestaties). Dan de hoeveelheid Rodi die een hond nodig heeft. Dan iets over Rodi en pups en tot slot de Rodi producten.

Nou, het product spreekt me niet aan, maar de folder wel!

Groetjes, Lizzy
Door lobbes
#6828
en Rodi is van Smölke  hi hi ;D  ;D  ;D
Dat spreekt mij ook niet aan  ;D
maar hun info is echt goed  nu het produkt nog  ;)
groetjes Ellen
Door Lizzy
#6829
Ja PRECIES Ellen, dAt dacht ik nou ook! Ik had gelijk zo iets van "mooie folder, jammer dat jullie niet beter voer maken". Bij de pens staat trouwens "Groene pens en boekmaag. Dit product bevat nog onverteerde voedselresten en enzymen". Weten jullie of dat ECHT zo is? Er staat verder "100% pens, geen toevoegingen". Weten jullie of dat ook waar is?
Groetjes, Lizzy
Door lobbes
#6830
Hoi hoi
Het is Groene pens en Boekmaag , maar heel weinig boekmaag hoor .
ik heb lobbes er een tijdje op gezet maar ik vond het niet echt goed gaan
En het is niet echt vuile want de pens  is  wel gespoeld
er is bijna geen 1 merk dat echte vuile pens heeft
die moet je toch echt bij een slager halen, daarin kun je de grassprieten nog zien zitten  ;D  ;D   ;D  en zet een knijper op je neus  pfffffffffff
Groetjes Ellen
Door ester
#6831
wat vind je dan wel goed versvoer? Ja, carnibest en verder?
Door lobbes
#6832
hoi Ester
het gaat hier alleen om de vuile pens van rodi
bij de compl. voeren is er iets met het Calsium gehalte aan de hand, dat is geloof ik een kunstmatige  ??? :-/
Ik weet het niet precies maar er zijn vast mensen die het uit kunnen leggen
Mijn lobbes kan er gewoon niet goed tegen maar er gaat voor mij wel een stelling op die ik hier eens heb gelezen  sorry   ;D  ;D
Beter een minder goede vers vleesmaaltijd dan brokken
groetjes Ellen
Door Eidos
#6833
En welke merken raden jullie een leek dan aan??? heb veel goeds gehoord over bibi en carnibest tot nu toe, maar is dat ook in Ede te krijgen??? Als ik voor de brokken ( die hij nog even moet krijgen tijdens het overzetten ) naar maarsbergen moet rijden, wat mijn vriend al niet leuk vind, en dan voor het versvlees ( waar die vent van me al niet achter staat ) ook nog eens een heel eind moet rijden, denk ik dat ik oorlog krijg ;D ;D...

Groetjes van mij
Door ester
#6834
ach joh! Heb je dat document 'brokken feiten'al eens laten lezen? Moet je eens doen...
Door sylvia
#6835
Ik kan met alle wil van de wereld niet zeggen dat ik ontevreden ben/was over rodi kompleet op pens basis,mijn honden deden het er beter op dan op de bibi.
Nu krijgen ze carnibest omdat ik de samenstelling daar beter van vindt.Dus ik vond niet alleen de folder maar ook het voer goed.
Door Mariska
#6836
Hallo allemaal!

Kan iemand mij vertellen waarom het goed is om pens te geven? Ik geef versvlees van bibi, is het noodzakelijk om regelmatig pens te geven?

Groetjes
Mariska
Door Lizzy
#6837
Volgens mij zit in Bibi al pens.

Volgens Ian B. bevat pens vrij weinig nuttige voedingstoffen, behalve enzymen en deze zijn weer zeer goed voor een optimale darmwerking!

Volgens mij bevat het naast enzymen gewoon prima eiwitjes.

Groetjes, Lizzy
Door Sylvie
#6838
Vroeger kreeg Laika Eukanuba Large Breed. En steevast kreeg ze dan 1 keer per week diarree. Gaf ik haar gelijk pens van Rodi en dan was het weer over.

Dus het 'werkte' wel, haha. Maar nu koop ik het niet meer en zit ik in hele pensen te knippen  ;D ;D
Door Twanneke
#6840
En welke merken raden jullie een leek dan aan??? heb veel goeds gehoord over bibi en carnibest tot nu toe, maar is dat ook in Ede te krijgen??? Als ik voor de brokken ( die hij nog even moet krijgen tijdens het overzetten ) naar maarsbergen moet rijden, wat mijn vriend al niet leuk vind, en dan voor het versvlees ( waar die vent van me al niet achter staat ) ook nog eens een heel eind moet rijden, denk ik dat ik oorlog krijg ;D ;D...

Groetjes van mij

Als je in Ede woont heb je geluk! Ik Otterlo zit ook een verkoop punt van Carnibest (manege de Mossel).

Je kan ook even op www.carnibest.nl onder verkooppunten kijken.
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie Kant en Klaar Versvlees”

Barfplaats wordt gesponsord door