Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot kant en klaar versvlees

Moderator: eelke

Door ydeh
#681363
Ik geef mijn hond alle mogelijke variaties van Bandit; Geit-, Lam-, Kip-, Rund- en Wildmix.  Kan je zeggen dat dit beter is dan als je maar 1 soort voert?
In bijna ieder van de mixen zit ook vis verwerkt.  Meestal BARF ik 1 dag in de week, maar probeer ik aan andere diersoorten te komen dan die ook in Bandit zitten.  Is deze afwisseling beter voor een hond?
Gebruikersavatar
Door Angelique
#681395
Wat mij betreft is afwisseling gezonder dan enkel één soort voeren. (mits je hond er tegen kan).
Op je barfdag wat anders geven dan in de kvv zit is prima. Hoewel dat qua vleessoort in jouw geval wat moeilijk wordt omdat je al zoveel afwisseld, maar ik zou dan kiezen voor een lekekr bevleesde RMB.
Door Lizzy
#682148
Ik sluit me helemaal bij Angelique aan. Ik vind afwisselen ook beter. En als je op een barf-dag inderdaad iets geeft waar je hond lekker op kan kluiven: des te beter (kan een RMB zijn maar ook een deel van een hel prooidier zoals eend of parelhoen of konijn ofzo).
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie Kant en Klaar Versvlees”

Barfplaats wordt gesponsord door