Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot alternatieve geneeswijzen (homeopathie, acupunctuur, bach-bloesems, etc.)

Moderator: Lizzy

Door doubansluna
#681973
Ik dacht met de gedachte.. Ik ben nieuw..
Even laten zien!

Bij luna werkt accupunctuur geweldig.. Als je regulier een beetje opgegeven bent hoeft het niet het einde van de wereld te betekenen!!!!
Door Fido
#681980
doubansluna schreef: heee... het lukt niet om een foto te plaatsen...

wie helpt me even...

Groetjes debbie
Ik kan je helaas niet helpen met een foto plaatsen :-[

Ik weet dat accupuntuur regelmatig bij sportpaarden gedaan wordt. Het is verwonderlijk om dat te zien, zeker als de naalden in de "brand" worden gestoken en zo'n paard met naalden en rokend erbij staat.

Waarvoor wordt jouw hond behandeld?
Door doubansluna
#681981
gelukkig voor Luna geen enge brandende naalden  :o

Om een heel erg lang verhaal kort te maken  ;)

Luna kon met 1,5 met haar achterhand niet goed meer lopen. Net alsof ze dronken was. MRI, ECG en contrastfoto's wezen uit op niets... Prednison hielp om het onder controle te krijgen. Toch konden we dit niet afbouwen. Samen met huid en maagproblemen tipte een vriendin mij op accupunctuur.. Nu krijgt luna nog een halfje prednison om de dag... en ze is veel vrolijker, en heeft meer energie...

Groetjes Debbie

"krijg de foto nog niet voor elkaar..."
Door Fido
#681988
doubansluna schreef: gelukkig voor Luna geen enge brandende naalden :o

Om een heel erg lang verhaal kort te maken ;)

Luna kon met 1,5 met haar achterhand niet goed meer lopen. Net alsof ze dronken was. MRI, ECG en contrastfoto's wezen uit op niets... Prednison hielp om het onder controle te krijgen. Toch konden we dit niet afbouwen. Samen met huid en maagproblemen tipte een vriendin mij op accupunctuur.. Nu krijgt luna nog een halfje prednison om de dag... en ze is veel vrolijker, en heeft meer energie...

Groetjes Debbie

"krijg de foto nog niet voor elkaar..."
Wonderlijk hè dat accupunctuur? Een goede vriendin van ons is da en doet oa accupunctuur. Ze heeft ons hele wonderlijke dingen laten zien. Ze liet een keer bij een paard alle drukpunten opkomen het leek wel toveren :D
Door Lizzy
#682005
Op welke website staat de foto van Luna? Als je de URL daarvan tussen zet, dan kunnen we 'm zien.
Door Lizzy
#682146
doubansluna schreef: ik heb de foto van haar niet op een website staan.
Wel gewoon als bestand op de computer.
Oh OK, dan is dat het probleem. Je kunt alleen foto's plaatsen op een forum die op een website staan. Kun je de foto op een website zetten (gratis foto site bijvoorbeeld)?
Door doubansluna
#682208
oke,,, gratis site gevonden,,, aangemeld.. Foto van de accupunctuur had ik te klein gemaakt volgens deze site.. Even willekeurig een foto op deze site gezet...
Poging twee....

Afbeelding
Door doubansluna
#682209
:'( :'(

Ik klik op de afbeelding ik krijg (img) te zien - twee keer.. Er tussen zet ik volledig in wat er bovenin mijn adresbalk staat...
Wat doe ik dan fout... :'(
Ik ben gewoon geen held op het internet...

Debbie
Gebruikersavatar
Door Angelique
#682224
doubansluna schreef: :'( :'(

Ik klik op de afbeelding ik krijg (img) te zien - twee keer.. Er tussen zet ik volledig in wat er bovenin mijn adresbalk staat...
Wat doe ik dan fout... :'(
Ik ben gewoon geen held op het internet...

Debbie
Je verwijst naar de website, je moet naar de foto verwijzen....http://www.mijnalbum.nl/Foto=DV4EBD6C deze dus. Dit zet je tussen die img dingen en voila.
Door doubansluna
#682238
oke,,, wel erg!! groot dus..

Maar nu thuis even die foto van de accupunctuur iets groter opslaan. en dan staat die er morgen op!!!.... hoop ik dan :)

BEDANKT VOOR JE HULP!!!
Laatst gewijzigd door doubansluna op do 28 dec 2006, 14:40, 1 keer totaal gewijzigd.
 Terug naar “Alternatieve geneeswijzen”

Barfplaats wordt gesponsord door